Som barn på nytt

Idag är det fredag…

Vilket betyder mysmys…

Jag ska också få min efterlängtade cykel..
Jag funderade igår.. och kom fram till att jag blir mer och mer ett barn..

Eller hur.. för spana in alla tecken  som gör att jag mer och mer går över i barndom…

  • Jag har inte mycket hår på huvudet..
  • Jag har inte mycket könshår heller..
  • Jag gläds åt småsaker…
  • Jag äter inte vissa saker.. för de smakar rent ut sagt blääää..
  • Jag vet inte vad en del saker heter.. utan måste fråga…
  • Jag ska få låna en cykel.. och hade jag kunnat hoppa upp och ner och tjoat så hade jag gjord det.. tjoa kan jag.. men inte hoppa upp och ner…
  • Cykeln jag ska få är en 3-hjuling…

Ni ser.. mer och mer åt det barnsliga hållet… jag gläds över att få en trehjuling…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 svar

  1. Fan va härligt! Får du lördagsgodis imorgon? 😉

    Mys för mig med!
    KRAM

    Det har jag inte tänkt på…
    Jag ska skrika mig till det om jag inte får..
    Jag lovar…
    Kram Pys

  2. Jag har hört att det är POSITIVT att bevara barnet inom sig!! Du är ju skitduktig på det ju!!! 🙂
    Ta nu fram en nappflaska med öl också ikväll så är lyckan gjord!
    Skål ta mig fan!!!
    KRAM KRAM KRAM!!!

    Ja.. man ska väl gör det..
    Nappflaska med vin får det bli.. för ölen smakar konstigt… fast en och annan klunk tar jag av maken..

    Skål ta mig fan!
    Kram Pys

  3. Att bevara barnasinnet ska ju vara en gåva så varför inte 😉 Men vilken otur att öl inte smakar dig längre…

    Ja.. barnasinnet är inte fel..
    Och att öl inte smakar får jag ju försöka att ta… bättre att hålla upp nu med öl nu.. för att jag ska kunna dricka öl sen.. för dricker jag inte nu.. så kan jag dricka sen…

    Kram i massor
    Pysis

Kommentera

