Min cykel

Visst är den fin…

Lite allt möjligt 016

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

18 svar

  1. Fantastiskt fin hoj….en kanonracer….en sån skulle jag behöva…har så dåligt med balansen 😉

    Har just kommit hem från svärsonens kalas…33 pinnar.
    Dom hade gjort en jättegod smörgåstårta…naturligtvis satte jag i halsen en bit som jag fick hosta upp…jag sa att det fattas ju bara att smörgåstårta är det som tar livet av en…så snöpligt det vore 😉

    Kram

    Ja.. min nya rajser.. lättcyklad.. och så fin…
    Jag dör hellre av smörgåstårta än cancer.. 🙂
    Helst vill jag dö i sömnen..
    Kram Pys

  2. Vilken härlig bild både på dig och cykeln. Jag cyklar numera varje morgon och kväll till och från jobbet. En bra motion men min cykel är inte lika fin som din. Blir så sugen på kräftor just nu undrar varför *s*./Rosa

    Ja.. jag är så glad över den här cykeln…
    Så duktig du har blivit… huvudsaken är att det är en cykel som man kan cykla på.. Jag betalar faktiskt för min.. för jag hyr ju bara den…

    Ja, kräftor är så gott så…
    Kram Pys

  3. Vilken hoj, nästan så HDfolket blir avis!Vad är ere för tuff böna som styr?

    Gullemänniska där!:-)

    Ja.. maken tycker jag ska skaffa en sån där gammal hjälm i läder.. och såna där runda glasögon.. men skydd på sidorna…

    Kram Pys

  4. Ett riktigt vrål-åk ju!! Bättre än RollsRoyce!!! 😀

    Ja.. den går kanon..

    Kram Pys

  5. Wow! Jag har tränat min hund på att springa bredvid när jag cyklar idag, det skulle kanske ha gått lite stadigare om jag haft ditt vrålåk med tre hjul!
    Jag lyckades i a f hålla mig ifrån diket, och hunden förstod till slut vad det handlade om.
    Skönt att se dig så glad!
    Kram Sia

    Ja.. det är inte lätt att cykla med en hund vid sidan…
    Den är stabil.. men man får tänka lite när man svänger… speciellt om man har lite fart.. att man behöver inte luta sig i kurvorna…

    Kram Pys

  6. Klart du ska ha en sån däringa gammal läderhjälm..dom är skitcoola 😉
    Du blir häftigast på stan :)))

    Kram

    Ja.. bara det att jag inte vet vart jag ska få tag på någon…

    Kram Pys

  7. jag hade slagit ihjäl mig på den där.
    *imponerad*

    Nä.. det är så att man kan sitta på den.. utan att den rullar.. och rullar tummarna…

    Kram Pys

  8. Btw. vad säg om en kopp java i sommar?

    Kommer du hit till byn då???

    Kram Pys

  9. Jättefin ju 🙂 cool tjej 😀
    kram

    Ja.. jag försöker ju…
    Cykeln är jättefin.. mörkt grön.. skogsgrön..

    Kram Pys

  10. Jättefin ju 🙂 Hoppas ni får en fin söndag,Tankar till dig,kram 🙂

    Ja..visst är den fin..
    Idag ska det röstas…

    Kram Pys

  11. Hej Pys.
    Har varit borta en dag,men tittade in nu på morgonen och ser att cykeln har anlänt.
    Vilken härlig bild på dig ,du ser så glad ut, förstår det när du kan utvidga dina vyer.
    Varma tankar.
    Kram Lillemor .

    Hej Lillemor
    Ja.. den är så fin.. och det är så kul att kunna cykla dit man ska… ända problemet är ju rollatorn.. jag ha inte kommit på något sätt att få med den…
    Klart jag är glad.. jag ha ju fått cykeln…

    Kram Pys

  12. Gu va fräsig! Stabilt och bra!

    Ja.. jag är inne på att fräscha till den ännu mer… fast vi får se…

    Kram Pys

  13. Kolla på ”pimp my ride” så får du lite tips om hur du kan ”hotta” upp cykeln 😉 Lite bling bling kan väl inte skada?!

    Vart hittar jag detta…
    Klart jag vill hotta upp cykeln…
    Bling bling är helt klart inte fel… mycket sånt ska det vara…

    Kram Pys

  14. Jättefin cykel!!!! Härlig bild! 🙂
    Kram Barbro

    Ja.. visst är den fin..
    Dessutom heter den samma som Kronprinsessan.. och det är alltid kul..
    Kram Pys

  15. Åh, vilken härlig bild! Vilket tufft åk! 😀 Den som jag tittar på för mig själv har de två hjulen bak, och ett litet flak emellan. Men den där såg väldigt smidig och lätt ut.

    Jag trodde att jag skulle få en sån.. men denna har alltså två mindre hjul fram och ett större därbak…
    Den är lättcyklad och jättesmidig när man väl fått in tekniken…

    Kram Pys

  16. Cool!!

    Ja!!
    Kram Pys

  17. Vad fint att cykeln har landat :o)
    KRAM på dig vännen!
    Hörs o ses (vid nån 00-träff när det blir passligt med plats o tid o så…)

    Ja.. den är så fin så..

    00-träff orkar inte jag ta tag i.. jag kommer att glömma hälften.. och det får någon annan ta tag i..
    Fast det hade varit kul..
    Kram Pys

  18. […] annan trehjuling, lite smidigare modell, kan man se hos Pysan. Läs även andra bloggares intressanta åsikter om cykling, cyklar, motion, balans, motorik, […]

Kommentera

