Röstat

Nu har jag gjort min medborgerliga plikt och varit och röstat..

Ska bli intressant och se hur det blir ikväll.. och någon valvaka här hemma blir det väl inte direkt.. men det är alltid kul att följa.. och det roligaste kommer i morgon.. då man kan gå in och se hur alla kommuner har röstat etc. För då kan man kolla in sina gamla kommuner.. där man faktiskt har bott.. och om man ska skämmas eller inte..

Jag har dessutom gjort något som jag aldrig gjort innan.. jag har kryssat för en person.. vilket jag inte brukar göra…

Ska jag plocka fram läsken och ostbågarna ikväll.. vet inte än.. om det blir så där jättespännande…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 svar

  1. Jag har också just kommit hem efter att ha varit och gjort min medborgerliga plikt! 🙂
    Nu ska jag vara en duktig dotter och göra min plikt och gå och göra fint på mina föräldrars grav… Fast egentligen är det ingen plikt, utan bara en egen fri vilja från min sida. Jag vill ju att det ska vara fint där ju!
    Ha en bra söndag Pys! Kram!

    Det känns skönt i hjärtat att höra att du gör söndagsfint hos dina föräldrar..
    Jag gillar kyrkogårdar.. för där finns ett lugn som man inte hittar överallt..
    Själv har jag gjort i ordning ett medicinskåp.. har inte haft ett sådant tidigare.. men nu har jag så mycket mediciner att jag var tvungen.. för de fick inte plats på nattduksbordet längre.. och påsen jag hade dem i var lite jobbig att försöka hitta dem i…

    Kram Pysis

  2. Jag har också gjort mitt på röstfronten 😉

    Kram

    Jag jublar…
    Kram Pys

  3. fina bilder och blogg som du har.
    Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.
    Priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länk till din blogg

    Tackar för det…
    Och jag håller på att kolla bilderna på din blogg..
    Kram Pys

Kommentera

