Ytterligare en kändis

som har hållit tyst om sin cancer..

Och det är över 5 år sedan.. så hon räknas som frisk..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 svar

  1. Ok tänk så här…

    Metastaserna är dom där som inte har betalat sina skulder. Cyton är Paulie ”Walnuts” Gualtieri och Silvio Dante som kommer för att casha in skulden..dom kan inte betala..bada-bing-badaboom..they sleep with the fishes..

    Du ska alltså låtsas va mrs Soprano..capisch

    Jag har inte sett Sopranos.. och det vet du om… Fast jag förstår andemeningen i det du vill förmedla…

    Kram Hustrun

  2. yeah..just pop those little fuckers…

    Ja..
    Kram Hustrun

  3. Hej.

    Läs gärna mitt inlägg idag, 11/6.

    Krjamar

    essge

    Det ska jag gladeligen göra..
    Kram Pys

  4. Dit ska vi med! Vi ska också friskförklaras! O därmed basta!

    Ja.. och du har tur.. för du ligger närmare friskförklaringen än jag gör…

    Kram Pys

  5. Idag kanske det blev lite för mycket bloggande för mig, känner mig lite yr faktiskt, men det känns som det finns så mycket viktigt att skriva om. Har båd inläggat och kommenterat för fullt. Skrivit några platsansökningar och sedan försökt att lätta upp min mentala stämning med att på sluttampen skoja till det hela på min andra blogg http://www.oumberligating.blogspot.com kanske inte så lyckat, men värt ett försök. Ska nu skriva en rad precis som till dig till både gamla och lite nyare besökare på mina bägge bloggar och önska en fin Fredag och en riktigt trevlig helg!
    Kram ifrån Oumberlige Peter eller kanske det skulle vara omöjlige Peter, väl själv!
    Allt Gott!

    Ta inte ut dig.. ibland måste man ta en paus…
    Jag ska in och hälsa på dig..
    Kram Pys

Kommentera

