En lugn dag

Tar det lugnt idag..
Har svinont… och orkar inte mycket…

Tösabiten har kommit… blir här till nästa söndag.. så vi ska mysa lite..

Den älskade maken är iväg och letar mask..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 svar

  1. Hej Pys.
    Vad tråkigt att du har ont.Men vad trevligt med besök av Tösabiten, det låter så rart med Tösabiten.

    Maken lär väl hitta mask så blött det är.

    Själv har vi fått besök av barbarnet 9år.Men skall det regna varje dag så blir det inte kul att bara sitta inne.
    M:en jag blir iallafall haj på olika spel.

    Med hopp att det lättar med det onda önskar jag dig en bra dag med Tösabiten.
    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Har just klivit upp.. jag var helt jävla trött kan jag tala om..
    Tösabiten blir glad då.. och får sitta vid min dator då… glad att jag kan glädja någon..
    Dessutom var hon inte ensam här.. för morsan körde upp henne.. och hon är så tröttsam.. man blir så trött av att höra henne… och så smärtan jag vaknade med i morse.. gjorde att jag la mig och sov en timme lite drygt.. och det var så skönt så…

    Kram Pys

  2. Inte kul med värk…men underbart att tösabiten är där🙂

    Ska maken fiska?

    Kram

    Nä.. vi ska fiska allihop.. för det finns inget mer av stressande som att sitta vid kanalen och fiska… och hoppas på ”de stora” fiskarna ska nappa…

    Kram Pys

  3. Hej!🙂

    Nu är våra första topplistor klara!

    Hör av dig om du vill bli bloggsatt.

    / Bloggsatt.se – Betygsätter bloggar

  4. Skickar över en hel bunt med styrkekramar!

    Tackar!
    Tar emot och skickar dem tillbaka..
    Kram Pys

  5. Usch va trist att höra att du har ont. Hjälper inte pillerna? Eller TENS-apparaten?
    Härligt att ha ena dottern hemma! Förstår att det är skönt!
    Njut och mys en massa
    många kramar från mig

    Det har varit mycket nu.. mycket spänningar som släpper.. kan jag tänka mig… och det är därför det gör ont..
    Ja.. lilltösa är här.. och det är så skönt.. fast hon är minst huvudet längre än mig.. och är stora damen..
    Klart jag ska njuta…
    Kram Pys

  6. Hej Pysan.

    Vet att du efterlyste baddräkter för bröstamputerade.

    Jag fick inte ut mycket av reportaget i vårt reklamblad, men du kanske kan. Firman heter Aktiv Ortopedteknik och finns på flera ställen i Sverige. Det finns en hemsida.

    Det finns olika varianter. Dom kostar antagligen en halv förmögenhet. Men du kan ju kika på det. Lycka till.

    Krjamar

    essge

    Jag vet.. och jag är sån att jag tycker att jag som bröstcancerdrabbad inte ska behöva lägga ut en förmögenhet på en baddräkt/bikini för att jag saknar ett bröst… Det finns ett ställe som har jättefina.. men att betala 600 kronor för att det sitter två extra tyglappar i den… det gör mig arg…
    Jag ska kolla upp Aktiv Ortopedteknik i morgon.. och se om jag kan hitta något… för jag har bara hittat det här..

    Kram Pys

  7. Va så härligt att se dig förut, skönt att du vågar ge cancern ett ansikte i vår lilla håla. Tror att många i din sitution skulle gömma sig hemma istället för att gå på ICA. Stora sonen & ja kollade in ditt raceråk på väg ut från affären……”kolla hon har ju växlar oxå” va grabbens kommentar:-)

    Kramar H

    Ja, visst är mitt vrålåk fint.. den går i mörk grönt…
    Och självklart.. detta är ju jag.. och jag blir så glad när någon kommer fram och frågar hur det är…
    Jag är från storstan.. och där är det nog mer vanligt att man visar upp sig.. men peruken är ju inte jag..
    Hälsa grabben att jag har tre växlar.. och att nästa gång jag har den med mig och vi ses.. så kan han få provcykla…

    Kram Pys

  8. Så sant…fiske är verkligen avkopplande🙂

    Kram

    Blev inget fiske.. blåste för mycket.. det blev glass vid torget och varma mackor när vi kom hem istället…

    Kram Pys

  9. Låter gött med glass och varma mackor, fast fiska är kul det med, men vad gör man åt vädrets makter. Ha det kul och mysigt med dottern denna veckan! Kram Gunsan

    Ja.. det ska vi.. i morgon ska vi åka taxi till sjukhuset.. för hon ska få vara med när jag får behandling.. och då kan hon ställa sina frågor… om allt som hon vill veta…
    Det kommer nog inte att blåsa hela sommaren.. så vi kan fiska…

    Kram Pys

Kommentera

