Inbjudan

Det här kanske är något..

Tyvärr kan jag inte åka… men jag känner att det kommer att komma mycket om det här i media.. om de vågar skriva om det.. annars så kommer den här sidan att göra det och då kommer jag att skriva.. och sen kan bloggarna fortsätta som ringar på vattnet.. för det rör dig och de dina.. tänk om ni bor fel.. så ni får cancer.. och så säger de Nej.. du bor på fel sida länsgränsen.. I län D får alla hela raden av behandlingar som behövs… I län F.. där får bara var trejde.. och tänk om den fjärde är ett barn.. nä.. regler är regler.. barnet är nummer fyra.. och det är 3,6, 9 och 12 etc som ska ha behandling.. inte nummer fyra.. sorry… flytta då…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Sånt där är riktigt upprörande! Verkligen!! Kram till dig, Pys! ♥

    Ja..jag hoppas att det skrivs spaltmeter om det.. och jag kommer helt klart att blogga om det.. och jag hoppas då att det går ut.. så alla bloggare kan se och skriva om det.. för en dag är det DU (kanske inte du tonårsmorsa..men du vet hur jag menar)… som drabbad…

    Kram Pys

  2. Fan va ja lackar ut på sånt!

    Ja.. du är inte ensam om det…
    Kram Pys

  3. Otroligt …..
    Jag ska läsa på bättre, men det lilla jag vet…. skrämmande!

    Jag hälsar med *tass* och ”RRRRRoouu” från Katja!

    Kram
    Knytet

    De är skrämmande.. och det kan vara så.. att framtiden ser ut så.. så bo i rätt län.. de som ger behandling för cancer lär öka.. och de landting som inte ger behandling lär folk fly ifrån.. för nu pratar vi inte jobb och arbetsmarknad.. vi pratar om en dödlig sjukdom som Sverige är mycket bra på att bota… men nu.. nu ska vi ner i listan… %talet lär sjunka drastiskt på överlevnaden…
    Kram Pys

  4. Det ska ju absolut inte handla om var man bor etc…det är faktiskt skrämmande….

    Kram

    Ja.. och jag hoppas att media kommer att ta upp det här.. annars kommer jag att ringa runt och be dem att göra reportage.. för detta är skrämmande.. allt ska sättas in vid en cancerdiagnos… om chansen att överleva finns…
    Kram Pys

Kommentera

