Dr Green då

Aftonbladet skriver idag om den sexigaste tvdoktorn

Men den sexigaste har de ju glömt…
Dr Mark Green från ER.. eller cityakuten som serien hette här i Sverige.. den gick på TV3 och nu har absolut det sista avsnittet gått… efter 15 år…

En liten tår trillade faktiskt under sista avsnitten.. och det värsta i sista säsongen var när Dr. Mark Green var med… för det var ett mycket bra avsnitt..

Så varför Aftonbladet fick inte den mest sympatiske och därmed den sexigaste läkaren som en tvserie skådat få vara med i er omröstning för den sexigaste tvdoktorn???

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 svar

  1. Ja sex det han e ju sååå sexig så!

    mmm
    Kram Pys

  2. Jag grät under säsongsavslutningen av Lost igår…
    Bölade mest hela dagen.

    Nu har jag tittat på din kattungen och visst påminner den om min nya lilla bebbe.

    Kram Gunilla

    Ja.. kissarna är jättelika…
    Men du har fler avsnitt att se framemot.. det har inte jag… det är helslut..
    Kram Pys

  3. Jag lipar bara jag tänker på dr Green. Räckte att tjejen presenterade sig som hans dotter i måndags, så steg tårarna i ögonen. Hjälp vad det var sorgligt när han fick sitt återfall….man vet ju att det är på låtsas men vad sjutton! Kram Gunsan

    Ja.. tror du inte jag grät.. när hon sa det.. eller när Dr Carter sa.. ”Come on Dr Green” på slutet… fast han menade dottern.. och inte Mark..
    Jag ser fortfarande anslagstavlan framför mig där Elizabeths brev sitter och som talar om hur det gick till när Mark dog… där på verandan.. tittande på sina döttrar som lekte på ängen… i lugn och ro.. efter att ha fått tillbaka sin tumör..
    Eller det avsnittet där Nya chefen kommer in med sonen.. som fått akut leukemi och Dr. Green tar emot.. och att både barnet och han dör av cancer.. båda två.. fast det går några år emellan…
    Kram Pys

  4. Fast om jag vore doktor…

    Ja.. du vet att jag tycker att du är den sexigaste som har gått i ett par skor..
    Puss hustrun

Kommentera

