Glad midsommar

Jag vill härmed önska alla mina bloggläsare en glad midsommar..

Med god mat.. gott att dricka och ett glatt humör… Det blir aldrig så roligt som man gör sig…

En blomster bukett för att försöka få fram sommarkänslan..
bild-048

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 svar

  1. Hej Pys!

    Önskar dig också en riktigt trevlig midsommarhelg!
    Kram Barbro

    Ja.. nu har jag ätit allt det där som man ska.. och alla är nöjda och glada.. men någon dans blev det inte.. för när vi skulle gå.. då kom regnet.. och haglet… japp.. det har haglat…

    Kram Pysan

  2. När gäddorna leker i vik och vass…
    … och solen går ner bakom Sjöbloms dass…
    … ja DÅÅÅÅ är det vår!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nä – va fasen… Nu blev det ju galet!
    DÅÅÅÅÅ blir det MIDSOMMAR menar jag ju såklart!!!!
    Skål ta mig fan Pys!!!!
    *kramar nästan ihjäl dig*

    Ja.. nu har jag kommit hem mellan hagelskurarna.. för det har haglat här.. och ösregnat..
    Skål på dig vännen!
    Kram Pys

  3. Tack detsamma fina Pysan!!

    Midsommarkramar till hela fina familjen!!

    *Kramar om*

    Tack för detta Puff..

    Kram Pysan

  4. Hej Pys.

    Önskar dig också en fin midsommarhelg.

    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Jag önskar dig också en mycket fin helg…
    Kram Pys

  5. Kramar och en skön midsommarafton på dig 🙂 Har haft yngste sonen och hans halvbror med fästmö hemma idag. Sååå mysigt och gott. En bra dag alltså. Kram igen och hoppas vinet smakade.

    Jag har också haft det bra.. förutom en rejäl hagel och regn skur… som gjorde livet mörkt ett litet tag… och så min fadäs.. annars är det bra..

    Kram Pys

  6. Detsamma till er
    KRAAAAAM

    Du också..
    Kram Pysis

Kommentera

