Nu

Har fått behandling.. kom hem och läste mina kommentarer..
Det där med troll och spööken.. man kanske ska göra så här

Troll? Nä, just det.. jag är ju förståndshandikappad..
troll

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 svar

  1. Hej Pysan! Jag blev jätteupprörd när jag läste den gräsliga kommentaren, både för dina vägnar, och för alla andra med allvarliga sjukdommar. Skulle jag fått bröstcancer för jag surar ibland, är arg ibland, bitter ibland osv. Ja då skulle ju alla människor i hela världen vara sjuka. Nä man skulle nog bara ignorerat henne-han, det vet man ju inte när någon skriver anonymt. Det är ju personen ifråga som är jävligt sjuk,

    Så så.. lugn och fin nu…
    Ja..nu vet du och alla andra var bröstcancern kommer ifrån.. det blir ingen mer Rosa bandet gala.. Hurra..!!! Vi vet hur vi ska bota skiten… tjoho!!! Det behövs inga mer pengar åt forskningen.. så det är bara att säga det på cancerfonden hemsida.. botemedlet är uppfunnet.. i Hollywood…

    Kram Pysis

  2. Hej Pys!!!
    Nu är det semester, och jag tar lite vin då och då när det passar mig. Som ikväll till exempel! 🙂
    Och vad måste man göra då? Jo – titta in till sin blogg-Pysan och säga SKÅL ta mig faan!!!! 🙂
    Ha en go tisdagkväll!
    Glöm inte att titta på Vickan kl 21!
    Kram!!!

    Tizzel.. skål på dig.. jag drack vin igår.. och fick behandling idag.. och ska då helst inte ta något vin.. får gå några dagar…
    Den är kanon.. 🙂 maken sitter och översätter dumma saker för sonen.. 😀
    Kram Pys

  3. Vilken söt blogg / M – Mmaaalinn.blogg.se

    Söt vet jag väl inte om den är..
    Och reklam för egen blogg är inte tillåtet enligt regel nr 5… (fast det visste inte du när du skrev kommentaren..så jag låter kommentaren stå kvar…)
    Kram Pys

  4. Shit alltså, va hon (Maria) tror att hon kan en massa…hon verkar veta vad andra tycker om dig också….inte illa….hon måste ju va synsk….nä just det, bara allmänbildad eftersom hon kollar på Oprah o läser The Secret…..
    Jisses, mkt ska man läsa innan man byter glasögon

    Du, ta o skit ett STORT stycke i den där typen och fortsätt med det du gör, för jag gillar det!
    KRAAAAM

    Ja.. hon vet exakt hur jag är.. och det som är så kul är att hon inte har läst mina regler som jag har satt upp för min blogg.. de finns på höger sida längst ner… och genom att hon är expert på min blogg så måste hon ha läst det också.. annars hade hon inte kunnat vända blad i bloggen..

    Jag var trött när jag kom hem efter att ha fått behandling och jag tänkte jag skulle visa hur det är att ligga i kistan.. för jag fick killen som sköter apparaten att fotografera när jag ligger där.. och man ser hur nära som taket är… men nu orkade jag inte skriva det idag när jag kom hem.. så en massa bra information får ni vänta med till i morgon… men det kommer.. när jag får lust..

    Kram Pys

  5. vill bara lämna ett avtryck.
    hare bra.

    Det ska jag..
    Kram Pys

  6. Har läst din blogg en längre tid,men inte kommenterat förrän nu. Förstår inte hur man kan skriva som Maria gjorde, väldigt bitter person troligtvis…Dina inlägg (tycker jag) har ofta en ”underfundig” humor men ett stort allvar! Min 7-årige son fick lymfom (lymfkörtelcancer) i april o måste säga att jag blir glad och rörd att du orkar engagera dig i svårt sjuka barn,så mycket som du gör, när du själv är allvarligt sjuk. Har varit med min son på skelettscint och det verkar INTE vara en trevlig upplevelse. Ha det bra!
    Kram Camilla.

    Jag engagerar mig i cancern genom att jag har det själv… och naturligtvis tycker jag att cancer kan man få som vuxen.. barn ska inte behöva genomgå denna djävulska sjukdom som det är… eller rättare sagt det är behandlingen som är djävulsk.. förr det är en behandling som jag inte vill att min värsta fiende ska behöva genomgå…
    Hur går det för sonen?? Stackaren.. tänker på honom.. jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma..
    Scinten är inte kul.. det är fruktansvärt.. när det är MR så får jag i alla fall lugnande.. det får jag inte på scinten..för den varar bara 16 minuter innan den är klar… så efter 5 minuter ser jag ju taket.. men det är de där minutrarna när man bara ser taket som är jobbiga..
    Det som Maria skrev säger mer om henne än om mig..

    Kram Pys

  7. Men oj, det har jag missat – att man måste se ut som en supermodell och vara glad (helst samtidigt) för att folk ska läsa ens blogg….? *skratt* Jaaa, det finns troll till allt.
    Vet du Pys, du skriver så bra, skildrar så naket att det går rätt in i hjärtat och jag är glad att du orkar och vill. Du är en av mina hjältinnor.

    Stor kram (en glad en 🙂 / F

    Ja.. jag får nog sluta blogga.. för utan hår och dessutom mitt utseende så får jag visst inte blogga längre.. för jag är ingen fotomodell och lär aldrig bli… och den där kopplingen till VM var ju snäll.. fast hon har jättemånga läsare.. för hon var ofta i pressen.. och då far sidvisningarna upp.. det har jag märkt de gånger som jag varit med.. Fast VMs besökssiffror sjunker tydligen nu när hon inte skriver om cancern.. trist men sant..

    Klart jag vill och jag kommer att fortsätta att blogga.. jag måste.. jag måste få ur mig saker.. och att jag sen använder humorn.. är bara bra.. jag har ju det att jag kan skriva med glimten i ögat och jag försöker att se allt med humor…

    Kram Pys..

  8. Hej Pys.

    Man slutar aldrig att förvånas över vissa personer.Varför skall man skriva elakt,hur tänker man då? Jag tror att dom har ingen inlevelseförmåga på att det finns en människa som tar del av vad som skrivs.
    Olika tycker vi och skall göra men att vara dum är ingen rättighet.
    Sänder dig nu massor av soliga kramar.
    Lillemor

    Hej Lillemor

    Nä.. man gör ju inte det.. Och om man nu ska skriva något.. varför inget snällt… nä.. elakt så det förslår.. då mår man bäst.. eller.. är samhället så jävla hårt idag..
    Nä.. de är ju bara Pysan som får det.. men ingen tänker på att bakom Pysan står det en kvinna som just nu går sitt livs kamp.. och jag undrar om de fattar det.. vilken kamp det är.. och att bloggen är ett andningshål.. där jag kan få ur mig skiten.. där jag faktiskt lägger mycket av mitt gnäll som annars maken och sonen hade fått..
    Nä..och nu har jag satt upp regler för min blogg.. och bryter man mot dessa så kan jag blockera dem… 😉
    Kram i massor
    Pys

Kommentera

