Dyrt toabesök

Det blir dyrt om man måste betala med sin mobiltelefon.. varför inte betala med pengar?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 svar

  1. Snart är hela samhället uppbundet kring att vi ska ha dator och mobiltelefon. Är väl bra för dem som vill ha , men alla som ej vill och kan.
    Stå utanför en toa och hinna skriva SMS.Då hade jag hunnit göra i byxorna ,det är ett som är säkert. Använder aldrig mobil, som tur är får vi fortfarande ha vår trådbunda telefon, vilket vissa förvägras.
    Om man nu hade blivit 100år till, hade det varit intressant och fått se hur det blir med all strålning.

    Usch, säg inte så om strålningen.. jag tycket sånt är otäckt.. fruktansvärt otäckt…
    Har jag kissedag hade jag inte heller hunnit.. om jag var tvungen att skriva SMS först.. för då blir jag så där akut jättekissenödig.. och då behöver jag en toalett NU…😀
    Vi har faktiskt en sån där gammal bakelit telefon… en sån med nummerskiva.. och den fungerar alldeles förträffligt.. fast vi har en bärbar också… ifall man måste trycka in siffror för att komma dit man vill….
    Kram Pys

  2. Hej Pys.

    Mobil är bra men inte när man skall in på toa.Man får väl hoppas att den vanliga toan ligger intill så man ej behöver leta.
    Hoppas det finns en buske nära så får man huka sig.Ingen vän av låsta dörrar.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Nä.. det är lite hårt att torka sig med den…🙂
    och jag som hatar att låsa in mig.. jag klarar knappt av att åka hit.. inte ens sänghissarna på sjukhuset gillar jag.. fast de går fort… men ändå.. det är en litet rum med en dörr som jag inte förfogar över… läskigt….
    Kram Pys

  3. Hur får man in mobiltelefonen i myntinkastet?;)

    Ja.. så långt tänkte jag inte..🙂
    Skit!!
    Kram Pysan

Kommentera

