Saker på S

Idag har jag, med hjälp av döttrami (Stina 17.. ), tagit min spruta.. den där som gör att om jag hade hållit på med idrott så hade det varit doping..
Det gick så bra så.. men denna gången kom jag nog åt någon nerv.. för det gjorde ont… och sen så blödde det… så nu har jag värsta fajten på magen… för jag hittade inga plåster mer än sonens ”star wars”…

Jag skulle vilja vara en fluga på väggen.. Speciellt på det här slottet.. och det hade varit roligast att ta Björns rum i besittning… tänk allt kul man får höra om han ringer sina samtal.. och den här hemmagjorda ”skånskan” han har…

Nu ska jag käka ungspannkaka.. mums!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 svar

  1. Hej Pys.

    Usch låter inget vidare ,du får trösta dig med ett plåster som man gör med barnen ,då brukar dom sluta att vara ledsna när dom ser plåstret.

    Skall bli kul att se Stjärnorna på slottet,har sett det flesta gångerna.Dom får väl ta sig några glas vin så kommer dom igång.Inte roligt med mobbningsfasoner men lite drag under galoscherna är inte fel.

    Ugnspannkaka är gott,blev sugen.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Tösa är snäll och hjälpte mig på med plåstret… och det känns så skönt att ha en så medmänsklig dotter…

    Jag måste ju se det.. för Björn Ranelid är helt outstanding.. och jag kan tänka mig honom när han har fått några glas i sig.. och gärna ett halvt glas för mycket…🙂

    Den blev god…
    Kram Pys

  2. Jag gillar stjärnorna på slottet…jättetrevligt program…är så trött på allt jäkla våld i filmer etc…har börjat vilja se komedier och andra lite lugnare prylar😉

    Star wars plåster är väl inte illa..hehe. Vi har Batman😉

    Kram

    Tösa tyckte att vi skulle köpa ”Hallo Kitty”.. men det är lite för rosa för min smak…🙂
    Så nu ska jag se ”Stjärnorna på slottet”.. för mitt favvis program är slut.. för alltid.. (ER, eller cityakuten på svenska).. men httade Momma´s boys.. som är helt underbart.. 32 tjejer + 3 killar.. och tre MAMMOR.. mammorna får alltså lägga sig i hur mycket som helst när det gäller sonens val av tjej… *asg*

    Kram Pys

  3. Jag är helt obildad och vet ej vem Björn Ranelid är , jo nu när Ann har berättat att det är hennes gamla gymnasielärare, jag tror det är en man i min smak, jag gillar ju kontroversiella personer som vågar sticka ut, ska bli spännande, jag gillar även Körberg för han vågar oxå stå för sina krassa åsikter,

    har varit helt borta från världen sen jag blivit sjuk, trotsar ju ev elöverkänslighet och sitter vid datorn annars får jag ej reda på ngt,men är som jag har ström i hela kroppen, surrar och vibrerar,

    Tv kan du titta på på datorn.. det gör jag.. jag gillar det.. kan man sitta och göra annat samtidigt…

    Ja.. jag ska i alla fall sitta klistrad…

    Kram Pys

Kommentera

