En regnig dag bara så där

Idag har vi tömt det sista ur förrådet.. och solen sken när jag satt och drack kaffe.. och just när vi går ut så börjar det att regna.. fast vi fixade grejerna ändå… Så jag tror att det är en konspiration mot oss..

nu slappar vi.. och Den älskade maken har tagit en öl.. inte riktigt en sån här öl..

Denna vecka har varit så skön.. för det första har jag tösa här.. och för det andra så har jag frivecka.. Nästa vecka börjar jag resa igen.. Det börjar ta lite på krafterna känner jag.. kroppen och jag börjar bli lite trött.. Men ändå mår jag bättre och bättre.. och jag börja bli mer rörlig.. jag kommer ner på golvet.. men kan inte sitta längre stunder.. för då får jag ont…

Enda gången jag kan må lite dåligt är när den här kommer låten är bra.. och hon har en bra röst.. men hennes utseende… jag ryser.. det är värre än både ”The Ring” och ”The Grudge”… TILLSAMMANS… jag får skräckbilder framför mig.. och jag mår rent av dåligt…

Annars flyter livet… sakta som vattnet under broarna i Paris om våren… och jag känner att jag är helt hemma nu.. det är bara de där två fåtöljerna som ska hämtas… och sen är vi helt hemma.. och ett lugn har fallit över mig.. och så har jag kissedag idag…

Jag vill att solen skola lysa över nejden!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 svar

  1. Det finns en grupp på Facebook: ”Vi som är rädda för tjejen i Apoliva-reklamen” 😉 och den gruppen har rätt många medlemmar! Haha! Må gott i helgen! 🙂

    Ja.. jag såg det… Jag har inte Facebook.. och jag kommer inte heller att skaffa det..
    Jag ska det jättemysigt… Tvättstugan på lördag och middag hos svärföräldrarna på söndag…
    Önskar dig också en helt underbar helg..

    Kram Pys

  2. Lustigt, för jag är också skiträdd för henne! Jag undrar bara vad syftet är: är det meningen att hon ska se skräckinjagande eller trolsk och vacker ut? Fast hudkrämen är okej.

    Ja, jag kan tänka mig att hudkrämen är bra.. men att ta den där kvinnan eller vad det är tycker jag är lite konstigt… för hon skrämmer mer än att hon gör att man vill köpa en produkt…

    Kram Pys

  3. Hej igen Pys!
    Nu är vi hemma efter en underbar tripp med husvagnen….vi fick verkligen rå om varann!
    Visserligen regnade det nästan hela tiden, men att kura i en husvagn medan regnet smattrar mot taket
    ….det är inte fy skam…:))
    Tjejen i reklamen har en jättefin röst och jag tycker
    faktiskt att hon är vacker…på ett naturligt sätt!
    Ha en skön fredag…kram Ia

    Så skönt att ni är hemma.. lite regn gör ingen skada.. och så skönt att ni fick rå om varandra…
    Visst är rösten fin.. men jag vet inte.. det är något med henne som jag har svårt för.. men jag kan inte sätta fingret på vad det är…
    Ha en underbar fredag själv…
    Kram Pys

Kommentera

