Så var det dags igen

Taxin kommer 09.45.. jag ska ha behandling 11.30.. för det fanns ingen annan bil.. vilket jag inte tror på.. för det fanns antagligen ingen billig bil.. men någon bil fanns nog ändå.. men den var en av de dyrare och då får man snällt vänta.. för de dyra bilarna vill de helst inte använda…. Knepigt det där…

När jag kommer hem vet jag inte.. men det blir väl under eftermiddagen.. så jag lär ju höra av mig då..

Nu ska jag gå på toaletten.. ett a är nog på väg, känns det som…

Ni får ha en bra dag idag.. för det ska jag ha…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 svar

  1. Lycka till idag
    kram

    Det har gått bra idag… och jag slapp min spruta.. för blodvärdet var 116.. och jag ska vara under 105 för att få sprutan… så jag är glad..
    Kram Pys

  2. Hej Pys.
    Hoppas allt fortlöper kvickt och bra så du snart är hemma igen.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Det ända som inte gick så där lysande var att det är fel hos sjukresor.. att jag ska åka själv.. så detta måste åtgärdas innan nästa onsdag..
    Dessutom fick vi vänta på taxin…
    Kram Pys

  3. Tänker på dig, Pys! Kram

    Tänker på dig också vet du..
    Kram Pys

Kommentera

