Inte blogga

Vill inte blogga idag… känner inte för det.. har fått veta en del saker som gör att jag måste sätta mig ner och tänka.. tänka på framtiden…

Det är många tankar som far runt i skallen på mig.. och som jag inte kan prata om heller.. saker som gör att jag måste sätta mig ner och omvärdera saker som jag innan trott har varit helt bra.. men nä.. en liten kalldusch.. och så förstod jag varför det var som det var…

Lite för många saker som jag inte vill skulle hända.. men de hände.. fast jag gjorde mycket för att det inte skulle bli så… och jag hoppades in i det sista att det inte skulle bli så.. (M jag tänker på dig vet du(.. och då tar det ännu mer på min själ och mina tankar…

Nu är livet dock sånt… så det är bara att hänga med.. och hoppas att det blir bättre…

Kissa ~ Har ju kissedag idag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

9 svar

  1. Hoppas du får sorterat dina tankar och att det ordnar sig på något vis…

    Ja då, det kommer att bli bra med tiden.. sakta men säkert…
    Kram Pys

  2. Många tankar i dag alltså..
    Sätter mig ner här en stund och bara är med dig…
    Kram!

    Många tankar blir det…
    Kram Pys

  3. Blir orolig😦
    Vad har hänt tro? Finns här om du vill prata, det vet du!
    kram

    Bli inte orolig snälla sys… det är rätt så lugnt.. bara lite för mycket tankearbete..
    Har snurrat in mig på fel spår.. men behövde nog detta lite… känns så.. och jag är fortfarande tankemässigt där..
    Kram Pysis

  4. Hej pys.

    Tänker på dig, hoppas det ordnar sig.

    Kramar Lillemor

    Hej Lillemor
    Allt kommer att ordna sig på bästa sätt… jag behöver tänka lite..
    Kram Pys

  5. Tänker på dig, fast vi inte känner varandra – följer ju din blogg och dina tankeväckande inlägg!

    Tankeväckande.. ja, det hoppas jag att de är.. så fler tänker till.. och inte bara följer den där floden av ”modebloggar”..

    Kram Pys

  6. Nämen vad har hänt? Nu är jag hemma igen, och vad ser jag när jag för igång datorn? Hoppas att allt ordnar upp sig på bästa sätt. Jag har en känsla att du är som dina katter, på något sätt så landar du på fötterna.Kram Gunsan

    Välkommen hem..
    Det är rätt så lugnt.. det är mest mina tankar som har fått lite spel och farit iväg.. får se om jag orkar blogga idag.. som det känns just nu så kommer jag att göra det…
    Kram Pysis

  7. Tänker på dig och vet genom dina ord till mig att allt ordnar sig.
    Man behöver lite mera tid ibland bara, kanske att just bara ”få vara”.
    Många många kramar
    Ima

    Ibland behöver man stänga in sig.. både i sig själv och i ett rum.. och inte träffa någon.. bara få lov att tänka själv.. utan att någon kommer och stör..
    Allting ordnar sig.. på ett eller annat sätt.. ibland tar det tid.. ibland händer det direkt..
    Måsten är förbjudna.. jag måste inte göra det och det.. det finns någon annan som kan göra det åt mig.. för jag kan inte just nu.. och då får människor runt mig ta och hjälpa mig.. och jag måste ta hjälpen… fast det ta emot.. jag vill kunna själv.. för det har jag alltid gjort.. men just nu kan jag inte.. och det måste jag själv lära mig..
    Få vara är mycket skönt.. Måsten finns inte!!
    Kram i massor Pysis

  8. Hej vännen. Har försökt få kontakt med dig. Tänker på dig och jag finns om du vill ha hjälp

    Maila: vem_e_vimsig@yahoo.com
    Så tar vi det den vägen…
    Kram Pys

  9. Ja du ibland behöver man bara VARA….och det är inte alltid man har lust att blogga. Jag har gjort ganska många pauser i mitt bloggande på sista tiden…har känt mig trött och oinspirerad.
    Ibland är jag så trött att allt bara snurrar i huvudet…då är det bara att lägga sig och vila…fy vad jag önskar att jag hade kvar den gamla fina orken…..men nej då…den delen av mig har dött😉

    Kram

    Det är skönt att bara vara.. inga måsten.. men här finns inga måsten längre..
    Du kommer säkert att få tillbaka orken.. med tiden.. sakta men säkert..

    Jag har inte haft så många bloggpauser.. bara då jag varit iväg på semester.. och då har jag verkligen haft semester.. nätet har funnits på en del hotell.. så man i alla fall har kollat in nyheter.. men inte mailat och inte bloggat..

    Kram Pys

Kommentera

