Klart

Nu har jag gjort en grupp på Yahoo.

Gruppen har jag döp till ”Jävla knöl” men på engelska fick det bli ”javlaknol”.
Mailadressen ni ska skicka till står längst ner i inlägget och jag kommer att godkänna er.. det kan ta en liten tid.. beror på hur och när jag sitter vid datorn.. har jag inte godkänt er under ett dygn så får ni skicka ett nytt mail.
Det jag vill veta innan ni går med är vem ni är.. och när ni fick cancer och gärna viken cancer ni har..

Gruppen har jag tyvärr fått lägga under bröstcancer.. men alla cancrar är tillåtna..
Nu hoppas jag att det blir något bra av det här och att vi kan ha glädje av gruppen…
Regler och sådant är sånt som kommer när det uppkommer.. men vanligt hyfs och medmänsklighet hoppas jag att vi alla tänker på..

Här kommer mailadressen..
javlaknol-subscribe@yahoogroups.com

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 svar

  1. Hej Pys!
    Bra idé med gruppen! Det verkar som om man måste skicka från en yahoo-adress. Provade från hotmailen men fick ett svar att meddelandet inte kunde levereras. Ska fixa en yahoo-adress…
    Kram
    Barbro

    Men det ska gå.. du ska inte behöva ha en yahooadress för detta.. verkar konstigt..
    Kram Pys som ska in och kolla hur det ser ut…

  2. Hej Pys.

    Tack för inbjudan,men jag fortsätter att blogga och att läsa dig.
    Lycka till med den nya gruppen.

    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Jag kommer ju att fortsätta blogga.. och jag hoppas att du inte lämnar mig för det här.. för du kan alltid gå med sen…

    Kram Pys

Kommentera

