Blodvärde

Så fick jag då reda på hur jag låg till.. så ikväll ska jag ta sprutan..

För igår hade tydligen Hb varit 107..
och idag på KSS så var Hb 103..

Men jag tror ändå att det var KSS som hade rätt förra veckan… då Hb:et låg på 98.. för jag var så himla trött.. förra veckan… och att vårdcentralen här är ju som de är..

Så kan det gå…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 svar

  1. Lågt blodvärde är INTE roligt. Lider själv av anemi och kämpar för att få upp värdena med hjälp av infusioner en gång i veckan. Man blir så jäkla trött.

    Ja.. men idag var det som sagt 103.. och skillnaden från förra veckan är påtaglig…

    Kram Pys som nu ska ta sprutan..

  2. Hej Pys.
    Har väl inte så mycket att säga om detta men kan väl tänka mig att du känner din kropp så väl att du känner på dig vad som är rätt.
    Hoppas nu att det blir bättre med sprutan så du blir piggare.
    Hej från mig.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Ja, för förra veckan var jag skittrött.. och det är inte så konstigt om jag bara hade 98 i Hb… För vårdcentralen litar jag inte på efter det här…
    Så det ska bli intressant i veckan som kommer.. hur jag mår nästa tisdag.. för nu sitter jag inte och somnar framför datorn som jag gjorde förra veckan innan EPON…

    Kram Pys

  3. Bra att du känner dig piggare, resan blir ju lite roligare då får alla inblandade! När sticker ni? Kram Gunsan

    Ja, jag är glad att jag inte sitter och somnar framför datorn längre…

    Och son och make mår ju också bättre om jag orkar mer…
    Vi åker natten mot den 18 september..
    Kram Pys

Kommentera

