Vad tror folk

Sitter och surfar lite.. har tvn på i bakgrunden.. och Hollywoodfruar går där..

En av donnorna.. för jag såg inte vem det var sitter och äter brosk.. från en kyckling..
Enligt henne så är det så att hajar är det ända djur som inte får cancer.. och hajen är uppbyggd av brosk.. och därför har hon fått för sig att hon inte kommer att få cancer för att hon äter brosk…

Ja, jisses..!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 svar

  1. Som inte kan äta brosk, har ju knappt några tänder och de som finns håller ej för sånt tuggande,det sväljs nästan otuggat,eländes elände,
    vill bara önska dig lycklig resa och att du får må bra ,så gott det går,fint väder och allt sånt därtill

    Jag kan knappt sätta mig in i din situation.. men att äta brosk.. bara tanken får magen att snörpa ihop sig…

    Kram i massor
    Pys

  2. Tror att jag får införa brosk till middag här hemma,de dagar barnen får något gott i skolan…=) Allt för hälsans skull…

    Ja.. kycklingbrosk.. det ska stå på matsedeln på alla landets skolor.. eftersom hon nu tror på det.. och hur vet hon att hajar är det ända djur som inte får cancer??? När de fortfarande hittar nya djurarter??

    Kram Pys

  3. Haha! Brosk! Uäck! Håller mig till chips och rödvin, det tror jaaaaaag är nyttigt 😉

    Nä.. vitt vin och ostbågar.. där har du menyn som får en att överleva.. fast helst av allt skola det vara öl och dillchips… men dip.. och dip smaken ska vara ”dill och gräslök”…

    Kramar Pysis

  4. Nagot säger mig att den där damen har missuppfattat det hela lite.. 😉

    Stackars mig som bor i Tyskland och inte far tillgang till sadana kvalitetsprogram pa tv:n.

    Förvisso har jag för mig att det stämmer att hajar inte är särskilt cancerbenägna, men det lär ju knappast bero pa brosket.. Hajar har även höga halter urinämne i blodet, men nagot säger mig att det inte kommer att inga i den damens diet pa ett tag.. *s*

    Nä.. jag tror inte att hon kommer att dricka sånt… vilken supé.. brosk och urin.. kanon ju.. får en nästan att må illa…

    Och det är kvalitetsprogram.. jag lovar… ja, jisses….

    Kram Pys

  5. Jag läste för länge sen att det fanns en by i sydamerika där folk var väldigt korta, typ dvärgväxta, och de fick inte cancer. Man skulle tydligen forska på vad det var i deras gener som gjorde att de var förskonade.
    Man får hoppas att Anna Anka inte kommer på det för då lär väl dvärgar leva farligt 😛

    Asiatiska kvinnor har också svårt att få bröstcancer.. men om de flyttar till väst.. då får de bröstcancer… men hemma i Asien hade de säkert inte fått det..

    Sånt är konstigt…
    Kram Pys

  6. Tron kan försätta berg säger en del tydligen brosk oxå…

    kram på dig..

Kommentera

