Money.. money.. money..

Yes..

Jag har fått en fond.. en till.. och jag är så jätteglad…

Denna gången var det 4 000 kronor.. och vem dansar runt här så gott det går med sin skröpliga kropp…

Tjohoo…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 svar

  1. Hejsan!
    Stort grattis!!!! Köp något du önskat dig!!!!
    Kram Barbro

    Ja.. en ny processor blir det.. till min dator som står på golvet.. så sonen kan få tillbaka sin som jag har lånat på obestämbar framtid…

    Dessutom vet jag att jag ska beställa lite mer från panduro… tjohoo…
    Kram Pys

  2. Grattis!🙂

    Kaske dags för att skaffa nagon av de där urläckra klänningarna du länkade till för ett tag sedan..!

    Ja.. den vita SKA jag ha.. och så var jag inne på en av tunikorona.. det kommer ut en ny kvinna ur mig…

    Kram Pys

  3. Kul! Kanske blir det en sån där liten maskin nu då! Fonder är inte dumma…(har nyss varit och fått massage för fond-pengar…)🙂

    Klänningen ska jag köpa.. och så något till.. sen har jag ju pandurokatalogen.. och den är bara till för folk med pengar.. men nu har jag pengar… 🙂

    Kram i massor Pysis

  4. Grattis! Det är dig väl unnat!
    Tänkte på din kommande scrapbooking karriär, om du tänker som jag satsa på kort kan jag stämpla upp lite motiv till dig, så blir det inte så dyrt att köpa in allt på en gång. Men du kanske tänker scrappa foton?

    Hör av dig, för jag gör det gärna

    KRAM

    Nä.. scrappa foton får bli sen.. jag tänkte börja med stämplar.. och har beställt lite stämplar.. lite kort och lite bling-bling..

    Du är jättesnäll om du vill stämpla upp lite.. så kan jag stämpla upp lite till dig sen..
    Och jag blev så glad för pengarna.. de hjälper mig en bra bit framåt… för flugskåpet ska jag göra själv.. jag vet precis hur jag vill ha det nämligen.. jag har gjort en skiss…

    Kram Pysan…

  5. Hej Pys.
    Oh…vad jag blir glad för din skull.Nu kanske det blir något av dina drömmar.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Ja… klänningen blir min… och så funderar jag på en ny jacka.. jag har inte köpt egna kläder på Gud vet när…

    Och så blir det panduro… tjohoo…

    Kram Pys

  6. grattis,grattis
    har anmält din blogg till månadens blogg och sen årets blogg, 2ggr på gunnarsblogg.se men kommentaren kommer aldrig in, eller tas bort, är du redan nominerad där eller är det bara för fotomodeller? eftersom han är fotograf, jag är ju helt novis i att nominera och kanske gör ngt dumt, vad vet jag,men du är ju värd uppmärksamhet…

    Oj.. ja.. men jag känner att det är någon som inte vill att jag ska bli nominerad… jag har en tagg.. och ett troll.. men det är inget jag kommer att blogga om.. jag har bara en viss känsla.. en känsla av lite obehag.. för jag känner nästan att jag bara vill att vissa ska läsa bloggen.. men jag kan inte sätta lösenord på hela bloggen.. för då förvinner jättemånga som läser den.. men som aldrig kommenterar…
    Jag ska gå in och titta på den där bloggen… och sen ska jag ta och se vad som är konstigt…

    Kram Pys

Kommentera

