R.i.p Patrick Swayze

var han borta..

Ytterligare en som har gått igenom grinden..

Cancern har återigen vunnit

Mina tankar går till hans familj.. att de ska behöva genomlida allt detta.. för att några celler har fått spel.. jag kan fortfarande inte tro att inte forskarna kan komma underfund med hur cancer uppkommer.. de har forskat så länge nu…

R.i.p. Patrick..

4 svar

  1. Ja, he has had the time of his life…o ja hoppas det fortsätter så på andra sidan.

    Ja.. han dansar över ängarna nu…
    Kram Pys

  2. fan oxå

    Så så..
    Kram Pys

  3. Dirty Dancing var nog min första stora filmkärlek, så ja, det är ett sting av sorg.

    Jag är ju tjejen mot strömmen.. ja, jag såg den.. och musiken är bra.. men annars var den väl sevärd.. men inte mycket mer.. men alla tjejer i min närhet var som galna.. och en kille jag kände på den tiden såg filmen 15 gånger.. jag kommer ihåg att jag tyckte han var konstig.. som var helt besatt av filmen.. för så bra var den inte…
    Däremot gillade jag Nord och Syd.. men det var en tv serie…

    Kram PYs

  4. Jag går också mot strömmen nu. Men det var helt andra förutsättningar då, var bl a i 10-årsåldern ungefär. Vid 32 års ålder gillar jag typ Gandhi och dokumentärer bättre. Eller ännu hellre en bra bok, somnar bara vid burken vadhelst den visar. 😀

    Jag var på filmen för att en kompis ville se den för 4 gången… och ville inte gå själv… så jag behövde inte ens betala.. det gjorde kompisen…
    Jag gillar också dokumentärer.. och så en hel del annat.. och jag ogillar en hel del.. så som zombifilmer.. som maken älskar.. så vi går inte mycket på bio..

    Kram Pys

Kommentera

