Ytterligare ett tragiskt dödsfall

Min favorit när det gäller TV-Kockar har också upptäckt att världen på andra sidan grinden är så mycket vackrare än det här livet..

Keith Floyd.. mannen som inte ens kunde koka vatten utan att ta sig ett glas med något som gjorde en glad…

Mannen som gjorde matlagning till en konst… inte ens Gordon Ramsey.. kommer upp i hans dimension..

En liten tår på min kind…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 svar

  1. Hej Pys.

    Ja,,,han var en annorlunda snubbe kul att titta på när han slamrade med sina grytor.
    Tog fel på datumet trodde det var den 17 i Måndags.
    Blev orolig att jag inte skulle hinna med och önska er en trevlig resa.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor…
    Men jag ska ha behandling den 16.. och det är i möra… och då måste den 17 vara på torsdag….

    Så du har ett par dagar till på dig… lugn och fin nu…

    Kram Pys

  2. En mycket speciell man och kock! Jag tittade alltid på hans program.

    Han var helt enkelt helrolig.. synd att det inte blir fler program.. minns när han var i Sverige.. och drack mer brännvin än han åt kräftor… 🙂

    Kram Pys

Kommentera

