Jag är hemma..

Jag är nu hemma i min underbara lägenhet.. och jag känner att jag är lite ringrostig i mina fingrar…

Jag har haft det så himla skönt.. och en utförligare rapport kommer i morgon när jag har fått igång fingrarna på tangentbordet ordentligt.. och jag har en hel del att berätta…

Helt klart ska vi göra om det…

Så nu ska det sparas..

Läs även andra bloggares åsikter om ,

9 svar

  1. Välkommen hem! Jag är säker på att ni haft det toppen! Kram Gunsan

    Vi har haft det kanon.. och jag ville inte hem.. så nu ska det sparas… för vi vill dit igen.. vilket ställe…

    Kram Pys

  2. Very very welcome home!!! Snart kommer ett paket till en brevlåda nära dig… 😀

    Jag har tänkt på det när jag var iväg.. så det ska bli jättespännande…
    Och jag ska fotografera alla saker som jag köpt…

    Kram Pys

  3. Hej Pys.
    Välkommen hem!!.
    Saknat dig under tiden du varit borta.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor..

    Tackar… känns skönt att vara saknad.. faktiskt.. att det finns såna otroliga tjejer som sakna en liten cancersjuk kvinnas ord.. på nätet…

    Kram Pys

  4. Låter spännande pys…väntar ivrigt på en rapport 🙂

    Välkommen hem !!!

    Kram

    Ja.. jag måste ha ner kameran.. för jag måste föra över bilderna.. och sen kommer det en utförlig rapport…

    Tack!

    Kram Pys

  5. Äntligen!!
    🙂
    Saknat dig här!! Hoppas det har varit riktigt riktigt nice!!!
    Väntar med spänning på uppdatering!
    Själv blir det en mindre op idag, hemma sena eftermiddagen, lovar att det första jag ska göra då är att uppdatera mig lite :-))

    Kramar!

    Glad att jag är saknad..
    Det var nice.. det var så nice att vi vill åka dit igen.. fast jag råkade ramla på hemvägen.. och det gör lite ont idag…
    Lycka till med din op!!
    Kram Pysis

  6. Ramlade in här på grund av creeper, kunde se att FK besökt din sida!

    Hoppas du får tillbaka krafter!
    Önskar dig allt gott!

    Skickar goaste kramar

    Välkommen hit.. och jag hoppas att du återkommer..

    F-kassan får mycket väl besöka min sida.. jag har varit på rehab med familjen i Spanien.. och det är faktiskt lagligt att göra detta…
    Och jag har fått en massa energi av att vara där…

    Kram Pys

  7. Välkommen hem! Härligt att ni haft det så bra!

    Tackar för välkomnandet hem.. till gamla Svedala…
    Och det var så skönt att vara där… och vi vill tillbaka.. alla 3… eller fem får jag nog skriva…

    Kram Pys

  8. Äntligen e hon tbx!

    *ler stort*

    Kram Pys

  9. Välkommen hem Pysan. VI har saknat dig.
    /David

    Tack för dessa vänliga ord.. känns bra i hjärteroten

    Kram Pys

Kommentera

