Flicka död av bröstcancer

Enligt media så har den unga kvinnan som blev vaccinerad mot livmoderhalscancer och som dog ett par timmar senare.. inte dött av vaccinet utan av en svår bröstcancertumör..

Hon var 14 år.. och hade alltså bröstcancer.. denna sjukdom kryper ner i åldrarna.. och när ska sjukvården förstå det här.. har hon kollats.. har hon hittat en knöl och ingen har trott på henne.. hur gick det till att hon dog så fort.. frågorna är många.. och jag vill helt klart ha mer information om detta..

Vad jag kunde få ut så har hon tydligen varit sjuk till och från enligt föräldrarna.. och det kan tyda på att hon hade en tumör.. fast jag vet att en del är skeptiska… att de säger att läkemedelsverket försöker mörka skandaler som det här..

Vem vet?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

2 svar

  1. 14 år …..bara skakar på huvet och vet inte vad jag ska tro. Blir allt mer mörkrädd för denna jävla sjukdom.

    Har du fått mina mail?

    KRAM

    Ja.. jag har fått dina mail.. men inte hunnit svara.. jag hade sovardag igår.. då jag i princip sitter och somnar framför datorn.. jag har sån dag ibland…

    Sjukdomen är lömsk.. och den är som den är.. och jag är så arg på att den går ner i åldrarna…

    Kram i massor
    Pysis

  2. http://sayingnotovaccines.blogspot.com/2007/07/gardasil-damage-and-death-count-rise.html
    säger: In February, 2007, 82 reports of adverse reactions to the Gardasil vaccine. In June, there were 1,600 reports and now, by mid-July, the number of reported reactions has risen to 2,207. The breakdown of those stats is even worse than the total number:
    31 were considered life threatening;
    1385 required emergency room visits; 451 had not recovered;
    51 females were disabled;
    5 girls–ages 12, 15, 19 and two unknown–had died.
    Judicial Watch reported that ”Side effects published by Merck & Co. warn the public about potential pain, fever, nausea, dizziness and itching after receiving the vaccine. Indeed, 77% of the adverse reactions reported are typical side effects to vaccinations. But other more serious side effects reported include paralysis, Bells Palsy, Guillain-Barre Syndrome, and seizures.”

    It is reported that 3,700 women die per year from cervical cancer. Note that deaths are among women, not children. Yet children are being maimed and killed by this vaccine.

    Call your State legislator; our collective voices must become louder than the voice of Merck’s lobbyists. We must all work together to this vaccine from becoming mandatory in every state.

    Man dör inte 2 timmar efter en vaccinering- av cancer. Sunt förnuft får råda i sådana här fall. Man vill så gärna ”tro” på de man är tänkt att kunna lita på, men medicinindustrin är ute efter PENGAR. Man måste komma ihåg det.

    Jag skrev vad tidningarna sa.. och om du kollar mina länkar så säger även de engelska att det var cancer… och hon hade varit sjuk sa föräldrarna.. och ingen kollar brösten på en så pass ung tjej.. och man DÖR av bröstcancer om det nu har undgått någon…

    Dessutom håller vi oss till svenska i den här bloggen.. inte långa kommentarer som tydligen vad jag förstår är kopierade från en annan blogg.. för här är det jag som regerar och bestämmer reglerna.. jag får tydligen lägga in fler regler märker jag…

    Vet den personen om som du har kopierat detta ifrån att du har gjort detta?????

    Pengar, pengar.. (nu låter jag som Herr Krabba) går hand i hand med läkemedelsindustrin.. men vi använder inte det preparatet här.. och dessutom kan man bli sjuk av en vaccination.. för de sprutar faktiskt in sjukdomen om man nu inte har förstått hur en vaccination går till..

    Kram Pys

Kommentera

