Behandling och behandling

Det är skillnad på behandling och behandling

När vi skulle äta så gick det bra till en början.. men sen sakta.. sakta.. kom illamåendet som ett pärlband.. och det var ju som det var.. och jag försökte med ett par tuggor till vilket resulterade i att jag mådde ännu mer illa… Fan!!!!

Den andra behandlingen får ni själva bedöma.. jag vet vad jag tycker.. men säger jag det så kommer det säkert en kommentar som hälften av kommentaren är en kopia av någon annans blogg.. För det kom en sån.. och jag vet inte riktig hur jag ska ta och skriva in det i mina regler.. Men det kommer..

Nu ska jag ut och leta efter Polischefens frus fyra försvunna får.. 🙂

Ps: SMS:a BESEGRA 1488 till 72988 för att skänka 50 kr till min insamling för bröstcancer.. så kanske jag får fler chanser.. för det är ju som det är nu… Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym. Eller så klickar du här.. HÄR

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 svar

  1. Men det är väl det där som kallas att ” man inte har alla fårena hemma” Hahahahahaha! Eller det är ju det de har. Eller inte. 😉

    Hehee.. det var bra sagt.. fast han hade dem i källaren.. så de var inte direkt hemma.. men utan mat.. och vad jag har för mig så ska djur som slaktas genom halalslakt ha varit utan mat och dryck i ett dygn för att vara ”rena”…
    Kram Pys

  2. Hoppas illamåendet är som bortblåst idag och du kan njuta av maten.
    Hur går det med skapandet? Vill se, vill se!!!
    KRAM

    Än så länge är det inget illamående.. men det vet jag inte förrän jag äter..

    Ja, det kommer.. jag köpte lite grejer igår.. och så väntar jag på det där från panduro…

    Kram i massor
    Pysis

Kommentera

