Rosa Rattar..

För det första så tycker jag att det är en rolig idé..

För det andra så måste det vara en man som kommit på namnet..

För det tredje hoppas jag många köper de ”Rosa Rattarna”…

För det fjärde undrar jag när det ska komma ”Blåa Växelspakar”???

De rosa rattarna producerars där Ahlgrens bilar görs och de räknar med att det blir ungefär 300 000 kronor till Bröstcancerfonden.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 svar

  1. Haha! Rosa Rattar! Så sött!! Kommer genast ge mig iväg och leta efter dessa godsaker i närmaste butik! Och visst vore det ett jättetrevligt initiativ ifall de började tillverka Blåa Växelspalar också!🙂
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    Ja… det blir liksom mest jämlikt då.. och ingen kan gå till DO med att man är diskriminerad för sitt köns skull.. men nog måste det vara en man som har kommit på namnet…

    Kram Pys

  2. Fasen, jag som är snudd på beroende av Ahlgrens däck, efter de delade ut såna gratis med Aftonbladet på sportlovet när vi var i fjällen. Jag hade ju skadat knät och familjen åkte skidor hela dan, så vad kunde jag göra…………Får väl skänka direkt istället och köpa en svart påse ändå!

    Då skulle det ju varit du som vann tävlingen jag var med i.. när jag gick och vann 42 påsar bilar.. men jag har ju ca 10 påsar kvar.. och jag som inte gillar bilar… *hejdlöst fnitter*

    Rosa rattar och blå växelspakar.. det hade varit något va.. och husvagnar och olika sorters däck finns ju också…

    Kram Pys

  3. Måste säga att det är ju ett störtskönt namn.. och ja, det bara måste vara en man.. 😀

    Undra om man kan importera dem till Tyskland..? Drabbas ju med jämna mellanrum av Ahlgrens-abstinens..

    Det kan de säkert.. Jag vann ju 42 påsar bilar.. i en tävling jag inte var med i.. och bara det är en bedrift.. och jag har väl 10 påsar kvar..

    Kram Pys

  4. Och så är de ju så goda!! Rosa rattar… bara namnet!!

    Jag gillar inte bilar.. men har fortfarande en hel del påsar kvar.. maken börjar bli less på dem.. men sonen kan käka fortfarande.. och ändå har jag gett bort 10 påsar.. sonen hade fått ont i magen om han hade ätit alla…

    Så jag vet faktiskt inte hur de rosa rattarna smakar…

    Kram Pys

  5. Glöm inte att det var jag som tipsade dig om rattarna!!🙂
    Men du…har läst på vimmelmammans blogg att hon försöker dra igång Bruna bandet, för alla som är drabbade av tarmcancer. Jag vill inte ens tänka på vad Ahlgrens kommer med för sorts produkt isåfall…men du kanske kan gissa…*fnittrar ännu mer*
    Kram Ulrika

    Jag har läst det där om bruna bandet ja.. men alhgrens har redan bruna däck.. och då blir det ännu roligare.. för man säger ju att man får ”fartränder” i byxorna ifall man inte hinner på toa… när man är magsjuk… *fnittrar hejdlöst*

    Den där bloggen har jag svårt för.. men jag vet varför.. och det behåller jag för mig själv.. och inte tänker jag skrika ut det på min blogg.. men så är det.. nyfiken? Skriv ett mail vet jag…

    Kram i massor
    Pys

Kommentera

