Hår vecka 1

Igår var det 1 vecka sedan jag fick min sista cytostatikabehandling i droppform.. eftersom jag kommer att övergå till cytostatika i tablettform om några veckor.. jag döper om veckorna.. för det blir lättare för mig att hålla ordningen då..
Tabletterna jag ska ta har inte håravfall som någon biverkning.. detta betyder att håret kommer tillbaka.. Jag lovade att jag skulle ta ett kort varje vecka för att visa hur håret växer vecka för vecka.. och har valt onsdagen.. för det är dagen efter och då har det gått en vecka…

Så här kommer håret vecka 1…

Hår v.1

Inte mycket till hår.. ett och annat lite strå..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Jag ser nåt uppe där till höger!! 😉 Det kommer säkert! Kraaaaam!

    Ja.. ett och annat strå har jag.. så jag lär återkomma med en rapport om en vecka..

    Kram Pysis

  2. Wow!!! Vilken utväxt!!!
    Heja!!! :0)
    Snart kommer det att svalla må du tro!!!
    Kram på dig och ha en BRA torsdag!!!

    Ja.. det kommer att sätta igång snart.. och jag vill ju bli luden.. för jag fryser om skallen nu när jag går ut… *ryser*

    Du ska också ha en mycket skön och mysig dag….

    Kram Pysis

  3. Hej Pys.
    Härligt att se att det att det växer och du får tillbaka ditt hår. Skall bli spännande att följa.
    Kram Lillemor.

    Hej Lillemor

    Ja.. jag hoppas att det växer ut fort.. för det börjar bli kallt om huvudet när jag går ut… och det kunde ha varit bättre med lite hår som värmer skallen på mig..

    Kram Pysis

  4. Du ska se att snart kommer de små kryllorna fram och intar ditt huvud….då finns det ingen hejd på det 🙂

    Ja.. jag vet ju hur fort det växte förra gången..
    Kram Pys

Kommentera

