Elton

Elton somnade in i natt..

Elton som kämpade mot cancern.. och nu har återigen den där knöljäveln vunnit.. jag blir så arg… och tårarna trillar…

En liten kille på 2 år och 3 månader.. som hade hela livet framför sig..

Nu är det nog..

För hur många liv ska skördas innan cancergåtan löses… och vi kan slippa den här sjukdomsjäveln…

Elton har en insamling på barncancerfonden.. och du hittar den här..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 svar

  1. Precis som du är jag också både ledsen och arg. Jävla skitsjukdom!
    Kram Barbro

    Kan ingen göra så att i alla fall barn slipper att få cancer…!!
    Kram Pys

  2. Ibland saknar man ord…

    Ja…
    Kram Pys

  3. Hej Pys.
    Har följt lille Elton,så sorgligt.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Sorgligt är bara förnamnet…
    Kram Pys

  4. Pys jag blir så ledsen,finner inga ord.
    Ibland är livet ett rent helvete!
    kram catta

    Ja.. och som han kämpade..
    Cancer skulle vara barnförbjudet.. man måste ha fyllt 20 för att få den…

    Kram Pys

  5. Morgon Pys!!
    Hur e det med värken idag??
    Tack, återigen, för fina kommentarer! 🙂

    Jag har inte följt Elton, faktiskt…
    Men jag har läst nu och tårarna trillar… Tragiskt och bedrövligt att någon alls ska behöva drabbas av denna vidriga lömska sjukdom, men barn…..

    Kramar om!!

    Jag har fyllt på min morfindos.. så idag mår jag bättre och har inte ont längre.. vilket gör att man mår så mycket bättre…för smärtan tar mycket på humöret märker man när man inte har ont..
    Ja, lilla Elton.. men det är som jag säger.. att cancer skulle vara barnförbjudet…

    Kram Pys

  6. Man vill bara skrika ut sin ilska mot denna jävla sjukdom. Så jävla orättvist!

    Skrika.. sparka.. slå.. ja, allt man kan för att få ut all frustration och ilska som kommer när man får höra att cancern återigen har tagit ett barn.. barn ska vara barn och förskonade från sånt här..

    Kram Pys

Kommentera

