Onsdag igen.. Hårtussar del 3

Håret börjar synas lite grann.. och jag kan känna att jag är lite luden..

Se själva här:
Hår 007

Kan
också få meddela att min amasonlilja blommar så det står härliga till… den är så vacker…
Hår 017

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Amazoner var väl enbröstade? 😉 Liljan är verkligen vacker säger hon som älllllskar blommor!! Finnes det en avknoppning? Kram!!

    Nä.. inte än.. men jag hoppas att det kommer minst en nu när de har gått i blom.. och där är fyra knoppar till… *jublar*

    Blir det fler än två.. så ska jag tänka på dig…
    Kram Pysan

  2. Hej Pys.
    Så söta gullefjun börjar titta fram.

    Vilken fin blomma,den doftar väl eller inte?Tål du doftande blommor som hyacint till jul ,som kan dofta lite väl mycket.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor..
    Jo, den doftar om man sticker in näsan i den.. annars luktar den inte…
    Hyacinter och syrener är ett ofog.. de är vackra där de står.. och helst skulle alla syrener stå i växthus så jag hade kunnat vara utomhus då.. för jag nyser rätt så kraftigt av dem..
    Ja.. gullefjun det är jag det…

    Kram Pys

Kommentera

