Det finns ett

nytt kort på mig under sidrubriken ”Hår”..

Kommentarer lämnas gärna här..

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 svar

  1. Hej Pys.
    Nämen så gullefjunit det var .Skall bli spännande att se vad det blir för kalufs ,om det blir likadant som den du hade. Det kan väl ändra sig efter vad jag hört.
    Vi får vänta och se.
    Har precis satt upp julstjärnorna och ljusstakar och Maken bakat bullar.Man tar lite i taget, märks man börjar bli äldre.Man behöver en kopp kaffe och ett korsord mellan varven.Det var lite från mig.
    Kramar Lillemor.

    Hej Lillemor..

    Jag är som en kiwi enligt sonen.. och det är inte vindruva längre och det är också för långt för att vara persika.. så de stadierna har jag gått igenom.. så nu är jag i Kiwi fasen.. Sen hamnar jag i Monchhichi stadiet..
    Idag ska julstjärnan upp.. och julstakarna.. och sen ska det tomtas till det.. och resten ska upp den 23..

    Kram Pysan

  2. Det tar sig 🙂 Du o jag har ju rätt lika kalluffs när den väl frodas så jag vet ju vad som komma skall 🙂

    KRAM söta du och trevlig helg!

    Ja.. och jag är så glad att jag snart inte ska frysa om huvudet.. och du vet ju hur det är när det kryllar till sig…

    Trevlig helg till dig också
    Kram i massor
    Pys

  3. Till midsommar lockar sig håret fint under kransen!!! Härlig känsla när det kommer tillbaka va? Kram Gunsan

    Till midsommar lär jag kunna sätta upp det.. jag lovar..
    Kram Pys

  4. Tittar in för att önska fina dig en härlig första advent
    kram

    Detsamma vännen… orken är inte riktigt ikapp.. men hjärnan har börjat att jobba lite..
    Kram Pys

Kommentera

