En God Jul..

Det är julaftonsmorgon.. och jag mår bra.. bara det att jag har svårt att få till att blogga.. jag har inte lust riktigt… Mycket beror nog på att jag har svårt att skriva med min högerhand.. där jag har känselbortfall.. och stickningar..

Besöket hos Doktor H gick utmärkt och nu vet jag att jag har dubbel förtur.. och operationen blir, förhoppningsvis, i början av februari ungefär.. och jag kommer att bli opererad i två omgångar.. första gången så opereras det in en liten ballong som sakta men säkert kommer att fyllas med koksalt.. Det blir 50 ml/vecka.. och tills jag är nöjd med storleken på bröstet.. och sen kommer vänster bröst att bli lika stort och då blir det flytt av bröstvårta med vårtgården.. för annars kommer den att hamna på fel ställe.. vilket inte ser naturligt ut.. Och sen blir det tatuering av ny vårtgård på höger bröst och så är jag ju naturligtvis inte som andra.. utan själva bröstvårtan.. alltså den där som sticker ut.. är större än normalt.. alltså större än vad de flesta kvinnor har.. och den kommer att delas på längden och flyttas över till höger bröst.. och sen kommer den kvarvarande bröstvårtan att vikas över och på det sättet så får jag två bröstvårter av en.. och så en mer naturlig storlek… Så till sommaren så kommer jag att vara tvåbröstad.. istället för enbröstad.. och brösten kanske inte är helt klara.. men en byst som jag förhoppningsvis är nöjd med…

Ja.. det kommer en julklapp sen.. jag lovar..

God Jul till er alla…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

6 svar

  1. En riktig God Jul till dig Pysan!
    Vad kul att du ska ble tvåbröstad igen. Jag fick min expanderprotes inopererade den 3: december,har nu gjort en påfyllning. Det kommer att gå bra ska du se:)

    Kram från bröstsyster Åsa.

    God fortsättning till dig Åsa..
    Ja.. jag hoppas att min hud töjer sig som den ska.. fast den är strålad.. för det var därför jag skulle få diepen.. men nu blev det inte så..
    Hur är det och hur känns det när de fyller på???

    Kram Pys

  2. God Jul Kära Pysan!!
    Hoppas du får en stilla och skön helg tillsammans med dina nära och kära!
    Varm Julkram från Tizzel

    God Jul på dig själv Tizzel…
    Jag fick kanonklappar och ett nageltrång..
    Kram Pys.. som bara har slappat.. och undrar om Ister har något med bockbränning.. att göra..

  3. God Jul! Kul att du ville skriva lite igen…jag finns härute, vettu😉 Kram!!

    Lusten kommer då och då.. det är då jag passar på.. Hur blir det med sköldpaddan föresten..
    Och jag vet att du finns där syrran..
    Kram Pys

  4. GOD JUL

    GOD JUL på dig också
    Julkram Pysan

  5. Härligt att din op blir av!! God fortsättning till dig och de dina. Hoppas tomten tittade förbi med massor av goa klappar

    KRAM

    Jag är jätteglad att jag får den operationen.. för jag känner mig inte hel.. och jag vill bli hel.. fast ändå är jag inte så där superglad.. för det blev inte som jag ville.. och helst vill jag inte ha något som inte hör till kroppen.. men nu blir det så och då får jag ta det.. och jag ska få lite större byst än jag har nu.. för jag har inte någon direkt byst att tala om.. ‘
    Julklapparna var kanon.. så jag måste ha varit jättesnäll i år..🙂

    Kram Pysis

  6. Hoppas ni fick en bra julafton!
    Kram Jessica

    Jag fick en jättefin julafton.. förutom en liten sak.. som jag bloggat om…
    Kram Pysan

Kommentera

