Hårrapport

Här kommer det en hårrapport och det är nu No 15.. alltså det är 15 veckor sedan som jag slutade med cytostatika i droppform och numera får jag ju cyto i tablettform vilket är mycket smidigare på ett sätt.. men samtidigt så får jag inte den där veckovisa kontakten med de underbara tjejerna på 73:an.. vilket är ännu roligare för att syster Å är tillbaka.. denna underbara människa som tog hand om mig under hela sommaren och som kemin emellan oss bara är så där underbart 100%… det finns få människor som jag får sån kontakt med.. men hon var en av dem…

Nu till bilderna.. för idag så får ni hela tre stycken.. allt för att visa hur långt det faktiskt har blivit.. och denna gång är det maken som håller i kameran.. vilket han inte gjort varje gång…

håll till godo…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

6 svar

  1. Hej Pys.
    Dra mig på en skottkärra vad mycket hår,det är ju redan en kortklippt frisyr som jag trodde det skulle bli till sommaren.
    Ser på bilden vad du pysslar och står i.Vad kul att du tycker om att hålla på då har du fullt upp när du inte kan vara ute så mycket.
    Kram Lillemor.,

    Hej Lillemor..
    Nä.. jag är helt insnöad.. både kroppsligen och mentalt.. *hejdlöst fnitter*
    Svärmor tycker att jag passar så bra med så här kort hår.. men jag vill ha lite längre.. jag har ju sagt att jag inte ska klippa mig på två år.. för att visa hur mycket det växer under dessa 104 veckorna.. och jag är på vecka 15 här…
    Då kan du tänka dig hur långt det är vecka 100…

    Kram Pysis..

  2. Vilken babe, jag hejar på för varje millimeter. Men nu är det verkligen skillnad!

    Ja.. det är ju det.. och du ska se bilderna för vecka 16… jisses…

    Kram Pysan

  3. Fint… och sååå tjockt!

    Tjockt var det förra gången också.. men jag tror faktiskt att det är tjockare denna gången.. och mycket mjukare är det i alla fall.. för det känner jag…

    Kram Pys

  4. Wow, va fint! Tycker mig ana att håret har blivit bra mycket mörkare dessutom? Men snyggt!

    Kram till dig och ha en fin helg!

    Svärmor tycker att det har blivit ljusare.. jag vet inte.. eftersom mitt hår har hur många färger som helst.. så jag vet faktiskt inte om det är ljusare eller mörkare sen förra gången…

    Kram Pysis..

  5. Men se där! Härligt rufs!🙂

    Ja. visst är det.. fryser inte om huvudet längre… och svärmor tycker att jag passar så bra med så här kort hår..

    Kram Pys

  6. You actually make it seem really easy with your presentation but I to find this matter to be really something which I feel I’d never understand. It seems too complex and extremely vast for me. I am looking ahead for your next post, I will attempt to get the cling of it!

Kommentera

