Hårrapport 16 veckor efter avslutad cytostatikakur

Så här långt har det kommit nu…

Bjuder på 2 bilder från dagen hår…
Ser ni lockarna??

Bild ett.. vänster sida..

Och så bild 2 på höger sida…

13 svar

  1. Snart blir det fläta!

    Japp… det lär det bli…

    Kram Pysis

  2. Hej Pys.
    Det har verkligen blivit fint.Så tjockt och lockarna såg jag också.
    Vad skönt att du fått tid tid med svalltån.
    Ja nu får vi hoppas det blir lite mindre snö så du kan gå ut.
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Jag har varit ute och jag har fått känning av det också.. trillat.. fast bara en gång.. och för att ställa till det än värre så fick min älskade make ett stort kuvert.. det var en enkät om snöröjning/städning i kommunen….
    Och nu har de hotat med 5-15 decimeter snö i mitt område.. jisses…

    Kram Pys

  3. Härligt att det går framåt! Kram

    Ja.. jätteglad… Hurra..
    Kram Pysis

  4. Den frisyren hade jag oxå velat ha. Har inte många strån på huvudet, så det går ej. Jag har varit snaggad annars i mitt liv, men med tätare hårväxt då.Jättefin är du.

    Tackar… glad för berömet.. av håret..
    Kram Pysis

  5. Vilken skillnad! Verkar växa så det knakar!

    Maken säger att man ser från dag till dag.. att det växer..
    Kran Pysan..

  6. Japp nu kommer kryllet! Ser det hur tydligt som helst 🙂

    Ja.. 🙂 kryllor eller ej… Hihii.. för att nu prata melodifestival…

    Kram Pys

  7. Hej!
    Vi är två sjuksköterskestudenter som uppmärksammat din blogg och skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig för en intervju till vårat examensarbete. Maila oss gärna så kan vi berätta mer!

    Vänliga hälsningar Mikaela och Sofia!

    sofia.sjoberg@student.sophiahemmethogskola.se

    Jag har mailat er…

    Kram Pys

  8. Hej pysan. Längelängesen men jag har försökt få lite distans till denna världen om än inte så lätt. Varit inne på forumet o läst den sista tiden o blev både chockad o lessen över allt som hänt. Hoppas att det e bättre med dig ni Pys. Får väl se men jag börjar nog blogga så nätt igen hade jag tänkt för hjärnspökena lär man ju aldrig bli av med ändå. Kram på dig från christel

    Nä.. och mina hjärnspöken har liksom tagit över.. men jag mår bra.. fast jag känner att jag knappt får ut orden.. varken i tal eller text.. och då är det inte lätt att blogga.. och så allt som hänt på forumet… så många alldeles för tidigt.. och det gör att man känner att ”när är det min tur..” och det är jobbigt och dessutom svårt att få ut i skrift..

    Kram Pysan

  9. yeahhhh :)))))

    jobbar som en tok med pappren till socialstyrelsen…man blir ganska trött i huvudet……och sen är det så sorgligt att se hur dom miss skött sonen på psykiatrin….så det är mycket känslor också.

    Ska med den andre sonen till läkaren på onsdag…….han har börjat få blåmärken (stora) och blöder näsblod av och till….plus ont åt hjärtat…..

    Jag frågade sköterskan om det kan vara medicinen han äter…Lamictal…har läst att den kan förändra blodbilden….

    Så det är ett evigt kämpande..ibland tror jag att vi är förföljda av elände.

    En glädjande sak är i alla fall att jag ska bli mormor igen…lille skrutt nummer två beräknas till augusti…måtte bara dottern klara detta. Hon är sååååå trött…och sjukdomen är aktiv.

    Kramisar

    Grattis till mormorskapet.. trist att hon ska ha skov just när hon är gravid… och sonen.. hur har det gått med honom?? Hittat något fel…

    Kram Pysan

  10. Snyggt! Jag har velat ha en sådan kort frisyr en gång i tiden. Men mina öron var för utstående så det gick inte 🙂 Jo jag ser lockarna! 🙂
    Kramar i massor

    Utstående öron som e så charmigt.. om det är så att de står ut lika mycket.. men ännu charmiga om man har ett som står ut mer än de andra.. för att inte tala om fräknar.. det är urhäftigt.. speciellt om de sitter på näsan och ut över kinderna över kindbenen…

    Kram Pys

  11. Åh så fint!!!

    KRAMEN
    Knytet

    Ja.. visst är det…

    Kram Pysis

  12. Pysan, pysan jag kan inte sluta undra hur du mår.
    Jag hoppas så mycket på att du skall må bättre. Så fint ditt hår växer.
    Här i Medelpad har kylan slagit till igen, vi har haft dräglit väder några dar och solsken flera dar.
    Varma hjärtekramar
    Birgitta, Carolas mamma

    Jag mår bra.. jag har bara så svårt att skriva hur det är.. jag får inte till texten.. men jag lever och jag har fått två operationstider.. både nageltrånget och tuttealisering…
    Och jag måste till Sahlgrenska.. och det känns lite i tankarna.. för det blev så fel förra gången jag var där.. men samtidigt så vill jag ha min tutte.. så det kanske är bra att ta tjuren vid hornen och hoppas att det ser fint ut under…

    Kram Pys

  13. Snyggt!
    Ser dessutom ut som om du får en riktig kalufs.
    GrattisKramar!

    Ja.. det är tjockare denna gången än det var efter förra gången det föll.. och frisyr är det ju…

    Kram Pys

Kommentera

