Vecka 22 och längden på håret..fortskrider

Det tar sig sa han som sket i vasken… eller Det jämnar ut sig sa han som hade eld i håret…

Det tar sig här också.. och än har inte håret brunnit.. och ögonbryn och ögonfransar har också börjat komma fram.. och jag behöver inte snyta mig lika många gånger längre… så det går åt rätt håll.. nu är det bara den där förbannade handen som ska ta och skärpa till sig…

här kommer rapporten om veckans hår…

Kolla in lockarna… och det är jättetjockt och dessutom är det mjukt och helt underbart….

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 svar

  1. Hej Pys!
    Vad trevligt att höra ifrån dig.Vad glad jag blir för din skull att det går åt rätt håll.
    Håret är verkligen fint och att ögonfransar och bryn tittar fram är så glädjande.
    Och kronan på verket så kan du snart gå ut och slipper halka och inte komma fram.
    Kramar Lillemor.

    Hej Lillemor…
    Livet har varit viktigare än bloggen ett tag nu.. och därför så har det kommit lite nya inlägg som jag skrev men inte orkade posta.. och i morgon ska jag svara på kommentarerna.. och jag funderar hur jag ska tackla en viss kommentar… Ja, du vet vilken om du bara tänker till lite… jag måste bara komma på något dräpande först…
    kram i massor Pysis

  2. Så skönt höra från dig, men förstår att det finns annat i ditt liv

    Du har ju en härlig humor, så du kan nog ta det på rätt sätt!

    Det händer nämligen lite konstiga saker i livet just nu.. men har inget med cancern att göra..
    Tack för de orden om humorn.. det stärker en..

    Kram Pys

  3. inpackning lite bad och njut av att håret är påväg tillbaka. Alltid nåt..

    kram anki

    Badkaret kan jag bara glömma.. jag lär aldrig komma upp om jag väl kommit i..
    Men en ordentlig inpackning och lite ansiktsbehandling är aldrig fel..

    Kran Pysan

  4. Härligt att du är ”tillbaka” på bloggen! Du har så rätt, livet är mycket, mycket viktigare än att blogga! Många kramar.

    Jag ska försöka skärpa till mig och försöka hitta blogglivet igen.. men ändå är livet det som går först.. och bloggen kommer rätt så långt ner på listan om vad som ska göras…

    Kram Pysan

  5. Roligt att se ett inlägg från dig igen – för även om jag inte kommenterar så ofta, så följer jag din blogg med intresse!
    Ditt hår har verkligen blivit fint, hoppas nu bara att denna *förb……..e* snö och is försvinner snart. Vintern har varit alldeles för lång!!

    Kram Maria

    PS Jag är inte den Maria som skrev ”den där” kommentaren!

    Nej, jag vet att du och ”Maria” inte är samma person.. men hon har kommit med påhopp tillräckligt många gånger nu.. så hon är blockerad.. skriver hon en kommentar så ser jag den men den blir inte publicerad på bloggen.. fast när jag tar hennes Ip-nummer så ser jag vart hon bor… och jag vet om vilket område det är och där är IQ och EQ nästan uppe i deras skostorlek…

    Jag ser asfalt!!!!!!!

    Kram Pysis..

  6. Vad fint att allt är bra, både med livet och håret! Nu har du mer hår än mig, tror jag minsan att det ser ut enligt bilden! Kram

    Hihii.. det låter ju bra.. svärmor vill att jag alltid ska ha så här kort hår.. men maken tycker att jag ska ha lågt hår…
    Livet går före bloggen.. och jag ska försöka att blogga lite mer.. för jag har saknat den.. faktiskt..

    Kram Pysan

Kommentera

