Hårrapport.. och lite annat…

För det första så.. är det så här… Här töar det jättemycket nu.. man kan nästan se hur det försvinner… och mycket av gräsmattan har börjat synas vilket den inte gjorde igår.. och det är rätt otroligt… att det kan töa så mycket…

Nu ska jag försöka hitta mina tabletter som helt enkelt har försvunnit.. för jag hittar dem inte.. skitskumt.. för hur kan fyra tabletter bara försvinna i tomma intet.. jag kan inte förstå detta .. annars får jag helt enkelt hoppa den tiden för medicinen..

Hårrapport no 24… här kommer en ny bild… som faktiskt är tagen en dag senare än vad det skulle.. den är alltså tagen idag…

Den som står bakom kortet är Den älskade maken.. och han ser ut så här:

Och han bloggar här..

Har faktiskt lyckats med en sak idag som jag inte har orkat sen jag flyttade hit eftersom det krävs en hel del av min kropp att orka med saker.. jag har nämligen lyckats att dammsuga.. både sov/vardagsrummet och hallen och köket.. fast det behövs skuras i mitt kök.. men det ta jag i môra.. idag orkar jag inte mer.. Glad är jag ändå.. att jag faktiskt orkade göra så mycket…

Jag är på väg upp…!!!


Läs
även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,