Kvinnans utstålning sitter i brösten

För det första så blir jag så arg på denna mening:

Tvingades offra båda brösten i kampen mot cancern

För man tvingas inte till någonting inom sjukvården.. man får ett val.. ha kvar brösten och dö.. eller ta bort brösten och du har stor chans att överleva.. ett par implantat och du ser ut som vanligt..

Sen är det ju det här:

Nyligen tvingades Christina Applegate, 37, offra båda brösten i kampen mot cancern.

Det har inte påverkat skådespelerskans utstrålning.

Jaha.. enligt Aftonbladet så sitter alltså kvinnors utstrålning i våra bröst…

Var sitter mannens utstrålning då? För det kan ju inte vara i snoppen.. eller??? Och i Magnus fall så undrar man vart hans utstålning sitter… Jag har ju min teori.. men den håller jag för mig själv…

vacker-br

Är det så att bara för att man får bröstcancer så blir man vackrast i världen…

För om det är så så kommer jag ju att slå dem allihop.. jag har både bröstcancer och så har jag fått den till att få små tumörbebisar i skelettet…

Då kommer jag ju att vara fan så mycket vackrare.. eller nä.. just det ja.. jag är inte kändis och då lär ju ingen hitta mig här i min lilla vrå av världen..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

10 svar

  1. Nu ska vi ju VERKLIGEN hoppas att kvinnans utstrålning inte sitter i brösten….för även om jag mina kvar, så är de inget att skryta med:::.((((!!!
    Äh, skojar bara förstås…så dumt sååååå…..
    Kram

    Nä.. men det står ju så i artikeln.. Fast det är visst inte första gången Magnus klampar i klaveret…
    Kram Pys

  2. Du är ju alldeles underbart rolig!!
    Kommer att sakna dina inlägg, hoppas att det inte dröjer länge tills nästa. Folk brukar säga att jag har utstrålning, det är alltså bara ett annat sätt att säga att jag har en ”schysst hylla, eller??
    Kram Sia

    Ja.. den måste vara jätteschyst.. eftersom de säger att du har utstrålning.. 🙂
    Jag är tillbaka.. men vi har lite problem.. som jag hoppas ska lösa sig under de närmaste dagarna
    Kram PYs

  3. Hej!

    Jag har mailat dig.
    Kramilikram

    Har läst. Kommer svar under veckan.. är en del mail att svara på…
    Kram Pysis

  4. Det är en ganska sjuk värd vi lever i!
    Vad är utstrålning?
    Inte fan sitter den i brösten allena!

    Nu har Gizmo fått bebisar!!!!!

    KRAMAR

    Knytet Ditt

    Ja.. jag har varit inne och sett på godingarna… Såna ljuvliga små.. och lika morfar.. han går runt här och skvätter och är så fisförnäm att han har fått två små som är lika honom…

    Kram Pys

  5. Ja du…tur att utsrålningen inte sitter i bysten…utan hur vi bemöter andra människor 😉

    Kram

    Ja.. för då hade jag inte haft mycket utstrålning.. med ett taxöra och ett helt bortplockat… 🙂

    Kram Pys

  6. Ja, jag förstår att det känns fånigt i ditt läge, även jag tycker att det är fånigt och då har jag inte heller snygga tuttar att ”skryta” med. Jag tror de flesta av oss vanliga kvinnor ser lite annorlunda på våra tuttar, faktiskt! Kram till dig, Pysan! ♥

    Visst är det fåningt.. skulle min utstrålning sitta i mina tuttar.. då har jag ingen utstålning alls.. *fnitter*

    Kram Pysis

  7. hej pys
    skickar dig en stoooooooooooooooor kram
    anna

    Kram tillbaka
    Pys

  8. Hej Pys.
    Saknar dig det är tomt utan något skrivit av dig.
    Varma tankar
    Lillemor

    Tackar för detta…
    Jag kommer ju tillbaka.. ha tålamod..
    Kram Pys

  9. Stor och omtänksam kram från mig till dig!

    Kram tillbaka vännen
    Pys

  10. Pys!
    Miss U!!!!
    Kram

    Ja.. vad tror du inte jag gör.. jag vill ha min dator och mitt internet och kunna sitta och blogga bäst jag vill…

    Kram Pys

Lämna en kommentar