Grisar ska inte ha roligt..

Det sa en gång i tiden Anton Svensson i Lönneberga till sin son Emil..

Idag läser jag det här och undrar vad de får allt ifrån..
Kvinnor ska, som grisen tydligen, inte få ha roligt..
Idag är det fredag och idag blir det öl.. jag har druckit öl under hela min behandling.. för det är så.. välbefinnandet är jätteviktigt när man har cancer..

Forskning är som den är.. jag vill veta mer.. äter de här kvinnorna p-piller? Äter de östrogen? För det är också två viktiga komponenter.. eftersom den hormonella bröstcancern faktiskt har mycket med östrogenet att göra.. Östrogenet är födan för den hormonella bröstcancern nämligen…

Dagens andra artiklar får först bli den här.. någon mer än jag som osar något illaluktande??
Den här är också i riskzonen för att inte vara bra.. inte för mitt blodtryck.. Jag får högt blodtryck när det står något dumt som den här personen har gjort.. som det här… Jag gläds..
Jag tycker att mordet på Engla är fruktansvärt.. men nu har det tydligen gått troll i det här med artiklar om hennes mördare.. För tänk det här.. Alla tidningar med självakting måste tydligen skriva om detta.. Och nu har han alltså varit fyra (4) gånger i Bjuv… Alla har sett honom..han har varit överallt… Snälla tidningar.. när det händer något.. håll inte på att spekulera.. när ni vet något.. Skriv då.. inte annars…

Nästa blogginlägg kommer att handla om taxöron.. de som inte vet vad taxöron kan slå upp det här. och skriv taxöron i sökrutan, jag fick ”Personligt Resultat 1 – 10 av ungefär 2 790 svenska sidor för taxöron. (0,27 sekunder)”.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 svar

  1. Det om Carola är inte riktigt sant. Hon skulle till et viktigt möte och hade bråttom så hon råkade glömma att betala.

    Det sker omkring 90.000 smitningar varje år! Det betyder i runda tal ca. 245 smitningar om dagen.

  2. IELTS Online Practice Tests for taking Free IELTS Preparation with best practice samples, materials, and resources which may come-up in the IELTS Examination.

Lämna en kommentar