Sex vs. Cancer

Nu skriker rubriken mot oss:
Mycket sex kan ge prostatacancer

Männen med prostatacancer har procentuellt haft mer sex än de andra männen. De har även onanerat mer regelbundet, haft fler sexpartners och tidigare sexdebut. Främst är det i 20- och 30-årsåldern som sexvanorna mellan grupperna skilt sig åt.

Tydligen är det inte på detta sättet… För procentuellt är det nästan ingen skillnad…

Men skillnaderna är procentuellt små. Det finns ingen anledning till kyskhetslöften enligt svenska läkare.

Så nu luras tidningen igen.. jag kan se rubiken på löpet i morgon.. för antagligen blir det den här eller så blir det den om förkylningsviruset

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Fritt fram att bli opererad igen

I Lund är operationsstoppet hävt nu… så nu kan man bli opererad igen..

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Reservdelsmänniskan

Tänk att blodet och dess rörelse har sådan stor betydelse för hela kroppen..

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Viktvirus

Nu kan man alltså säga att man har det här viruset.. så behöver man inte motionera…

För man ska inte motionera om man har virus i kroppen…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Naturligt vs. onaturligt

Nu ska det bli skitsnack..

Jag förstår honom.. fast bärplockare är ingenting mot dem som joggar..

Nu ska vi ha en liten anatomilektion..
Du har ett tarmsystem.. i detta finns det restprodukter av det du har stoppat i dig.. och som inte kroppen kan ta rätt på.. och detta måste ut.. varvid du skiter..

Så långt är alla med.. men nu kommer vi till kruxet i det hela… när man rör på sig så stimuleras tarmsystemet och det som vill ut.. vill ut lite fortare… och du blir plötsligt skitnödig.. och är du i skogen så skiter du där..
Ju fortare du rör dig desto mer rör sig tarmen och du blir skitnödig… Du måste skita!!

Så springer du så blir problemet större än om du plockar svamp..

Hundar vill inte lukta hund.. och detta är naturligt.. helst ska de rulla sig i älgbajs om man jagar älg… för då tror älgen att här kommer en annan älg…

Jag kan, rent personligen, tala om att det inte är kul att gå hem med en hund som stinker av människoskit…

Så gräv ner er skit…

Sen att hunden gör ifrån sig i stan och dess husse/matte skiter i att plocka upp är samma sak….

Skiter jag i skogen så ser jag till att dölja det.. skiter hunden i staden se till att dölja den..

Jobbigare är det inte…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Vet vad som väntar

Den närmar sig med stormsteg.. och det börjar kännas i kroppen att den snart är här… då jag bara har lust att gräva ner mig och inte visa mig.. då när jag mår som sämst.. och alltid har gjort…

Fast den är kort..Den där Februari….

Usch…

Det är svart..
Det är ruggigt..
Det luktar död..
Det är rått..
Det är grått..
Det är vått..
Det är skitväder..

Alla säger att November är hemskast.. men jag säger Februari…

Fy för den lede…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,