Sorry.. Aftonbladet.. men ni har FEL

För de är faktiskt så att Aftonbladet idag har en intervju med ”Kissie”… för Aftonbladet tror att hon har nu gått om ”BlondinB***a”… Och om man då läser vad metro skriver så är det inte Kissie.. utan det är Kenza som har gått om Blondinb***a…

Går man in på bloggportalen så är det faktiskt så att det är KENZA som har gott om BlondinB***a.. och inte den lilla patetiska Kissie.. med brunkräm i ansiktet.. men ingen annanstans…

Kenza är det som regerar! (efter mig vill säga 🙂 )

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

5 svar

  1. Du har rätt PYS, det ser jag nu när jag går in på bloglovin. Kollar ALDRIG deras bloggar dock.
    DU ÄR BÄST OCH MEST KORREKT,AFTONBLADET FÅR BAKLÄXA.
    Heja Pys!

    Ja.. och jag skrattade.. för det stämde ju inte…
    Kram Pys

  2. Fel på min email sida, så jag kan ej be om lösenord. Blir ju nyfiken på dina hemligheter.
    Om du vill ge ut det till mig, får du gärna skicka det, för sidan funkar väl i sinom tid.
    Tack på förhand i så fall och om inte ,så nöjer jag mig och förstår.

    Jag har lagt lösenord på ett inlägg idag.. för jag vill inte att alla ska läsa detta.. och då gör jag så.. mest för att skriva av mig… men ändå spara texten… för det är ett blogginlägg.. och det kan hända att jag tar bort lösenordet med tiden.. det vet man aldrig…
    Kram Pysan

  3. Pysan vet man ju vem det e, men Kenza??? Who the f*ck is Kenza?! ;P

    Det är en sån där ytlig bloggare.. som bloggar mode och ”stureplan”.. för det är ju där allt händer…

    Kram Pys som aldrig varit inne på hennes blogg.. och inte BlondinB***as heller…

  4. kissie hade faktiskt gått om både blondinbella och kenza, men det varade bara i cirka två dagar 🙂 nu är dock blondinbella tillbaka på toppen, med kenza som tvåa och kissie trea.

    Men enligt Metro så var det Kenza och inte Kissie.. som gått om BB.. men jag kan förstå Kenza.. men inte Kissie…
    Så någon av dem måste ha fel.. eller hur.. läs länkarna..

    Kram Pys

  5. Haha sant. Det är sorligt… Bloggar som Kissies äcklar mig. Saknar helt personlighet. Usla förebilder för unga flickor.

    Ja.. och inte kan de sminka sig heller.. rosa läppstift och för att inte tala om brunkrämen som de bara har i ansoktet och inte ner på halsen.. man ska ju göra så att det ser naturligt ut viket de inte får till… patetiskt…

    Kram Pys

Lämna en kommentar