Jag är nominerad

Till att bli månadens blogg

Nu vill jag gärna vinna detta.. och jag vet exakt vart pengarna ska gå om jag vinner…. Då kommer de där 150 kronorna att gå till barncancerfonden..

Jag vill få en lite uppmuntran så här nu när det faktiskt känns lite tungt…
Varför det gör det vet jag inte.. men jag är väl bara trött just nu…

Vill ni glädja mig.. så nominera mig.. hos Enbart..

Så blir jag jättelycklig….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

16 svar

  1. Hejsan, nu har jag varit in och röstat på dig, för jag tycker verkligen att du har en fin blogg
    Kram Lena

    Tack för det Lena…

    Nu blev jag glad..
    Kram Pys

  2. Hej!
    Nu har jag röstat, håller tummarna för dig!
    Kram Ewa

    Jag var inne och tittade.. och jag leder.. *rondar*

    Kram Pys

  3. Jag har också röstat. Hoppas du vinner för din blogg är viktig… och bra!
    Tänker på dig…

    Tackar.. ja.. jag tror att den behövs..

    Kram Pysis

  4. Hej Pys.

    Nu har jag röstat på dig.Man kan tydligen gå in och rösta varje dag.Är glad om jag kan glädja dig med detta lilla.

    Jag såg att du skulle få en trehjuling vad bra att inte ned dragningarna drabbar så viktiga områden.Annars skall det sparas överallt.

    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor

    Ja.. man kan rösta varenda dag.. så som man kunde med stora bloggpriset också..
    Jo, neddragningarna är ju dem att man inte kan få låna en cykel längre.. för kunde man det.. men det är bara upp till 18 år.. och jag kan inte gå som 18-åring.. hur mycket jag än försöker…

    Kram Pys

  5. Klart jag har röstat…ska försöka komma ihåg
    att rösta varje dag!
    Skickar dig massor med styrke- och tröstekramar
    ….Ia

    Tack Ia..
    Det behövs just nu.. för nu är det tungt..
    Bara att gå iväg i morgon och ta prov.. blääääää

    Ja.. så är det just nu…

    Kram Pys

  6. Jag har röstat på dig Pys 🙂

    Klart du ska ro i land denna titel ….absolut.

    Kram

    Ja, jag hade blivit glad om jag hade vunnit..

    Kram Pysis

  7. Jag har röstat 🙂
    Självklart är det du som ska ha titeln!
    Kram

    Tack vännen
    De orden rörde…

    Kram Pys

  8. Grattis… Gå in här om du vill bli veckans blogg, du har chansen att synas i en vecka för tusentals besökare hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/05/17/anmal-dig-till-veckans-blogg/

    Ja.. jag gör det.. sen…
    För den här veckan är lite tuff…
    Kram Pys

  9. Du är nu röstad på! Hoppas att du vinner! Kram

    Tack så mycket vännen..
    Kram Pys

  10. Självklart lade jag min röst på dig! Kram / Jeanette

    Tackar så jättemycket…
    Kram Pys

  11. Jag röstar självklart!!!

    Vad glad jag blir för det..

    Kram Pys

  12. Röstat & klart!

    Kram Christel

    Tackar
    Kram Pys

  13. Min röst har du självklart!
    kram
    David

    Tack för det vännen…

    Kram Pys

  14. Jag har också röstat på dig.Tycker att du ska vinna.
    Kram Åsa.

    Tackar.. *rodnar*

    Kram Pys

  15. Röstat på dig Pys!!!!
    Klart du tar hem det.
    Du är riktigt grym.
    Kram A

    Oj, vilka ord..
    Tackar så mycket…
    Grym?

    Kram Pys

  16. Jag röstar självklart på din blogg!!!

    Eva

    Tackar så jättemycket…

    Kram Pys

Lämna en kommentar