Den 17 maj 2006

Jo, jag har hittat en knöl i mitt ena bröst.

Ringde till vårdcentralen och fick komma in samma dag.

Så blev det remiss till sjukhus och där mammografi. Första gången som man går på mammografi och så är det för att man har fått en knöl..

Mammografin gick bra.. punktionen gick väl si så där.. lite ont i första sticket, men de andra två gick bra.. Ultraljudet gick också strålande.. detta var den 10 maj.

Idag (17/5) så ringer de från sjukhuset för att tala om att jag måste in igen och göra om punktionen. De hade inte fått in tillräckligt med material för att kunna komma med ett bra svar till mig. Så nu blir det ytterligare väntan. Vill inte!

Skall vara på sjukhuset igen på måndag morgon.. Tvi!!

Ångesten grep mig igår.. tänk om jag inte vaknar i morgon bitti?

3 svar

  1. Välkommen! Jag finns oxå här 🙂 Skriver dubbelt på Abloggen och wordpress under en övergångsperiod.

    Min url här är: http://tabia.wordpress.com/

  2. Wimlan är Tabia här alltså 🙂

  3. Du vet om att du kan ändra datum, så att inlägget hamnar på rätt datum. Tidsstämpel (finns nere i nedre högra hörnet i bilden)

Lämna en kommentar