En olycksrisk mindre

Idag har Åke flyttat hemifrån.. lite sorg i blicken var det.. men han får det bättre där än om jag ska hålla på att snubbla över honom hela tiden…
Lite tomt är det.. för man saknar inte kon förrän båset är tomt.. var det någon, som trodde han var vis, som sa…

nu är det bara Liza som kan dominera hela familjen.. och det lär hon göra.. för hon är ju drottning här på området.. synd att jag inte kan ha balkongdörren öppen när hon är här.. för det gick så bra med Åke.. han stannade så snällt så… gjorde ingen ansatts till att hoppa över balkongräcket.. för då blev man utan mat.. och jaga sin egen hade han aldrig orkat…

Själv
vill jag ha lite frihet.. för jag kan behöva det.. bara ta det lugnt.. och rofyllt…

Är nu så trött att ögonen faller ihop på mig.. så jag ska gå och lägga mig en timme.. jag måste.. den här tröttheten är inte kul alls.. får mig till att nästan somna vid datorn.. då är man trött.. och jag förstår om jag skriver osammanhängande.. för jag ser knappt vad jag skriver för något… och då är det illa…

Sängen, här kommer jag….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,