Det där med sex

Nu sticker jag ut hakan när det gäller det här med sex…

I dagens Aftonblad på Wendela sidan kan man läsa om kvinnan som lever i celibat och känner sig fri..

Det är väl en sak att man har valt detta frivilligt..

Jag har sådan värk just nu att bara tanken på att ha sex finns inte.. det gör för ont.. och då både kroppsligt och själsligt.. för jag vill ha sex.. men jag KAN inte.. Smärtan sätter stopp för mig… bara hålla om den älskade maken på natten kan göra ont…

Detta pratas det inte om.. att vilja men inte kunna.. inte när det gäller kvinnor.. men om det var så att jag var man och hade problem med potensen.. då skrivs det spaltmeter..
Fast som kvinna och smärta i kroppen och därav inte kunna ha sex.. det skrivs det inte mycket om..

Jag kommer att ha ont… det är bara att inse.. så länge jag äter mina tabletter så kommer smärtan i leder och muskler att finnas kvar känns det som.. Fast värken flyttar på sig.. det började i knän och axlar.. nu sitter det i höfterna.. Då kan ni själva tänka er att försöka ha sex.. om man har så ont i höfterna att man stapplar fram som den värsta nittioåring (utan rollator)…

Jag vill ha SEX.. jag vill inte leva i celibat…

Böjning av samlag: samlag, samligga, samlåg, samlågt

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,