Ont..

Jag har haft lite ont i höften.. inget som har gjort att jag inte har kunnat röra mig.. utan bara i vissa lägen har det gjort ont…

Så igår så vart vi sena här på morgonen.. så när vi kommer ut så ser vi skolbussen och vi får springa de där metrarna fram till övergångsstället och vinkar på bussen.. som tur var så väntade han in oss.. och sonen kom ordentligt på…

När jag sen vänder mig om och ska gå hem så känner jag bara en otrolig smärta i höften.. det är i vänster höft.. och igår var det inte kul alls…

Så idag så tänkte jag att jag testar om jag kan ta värkmedicin för höften.. så jag smäller i mig två panodil och en tiparol.. bara så där….

Smärtan finns kvar.. den är mindre än den var igår.. och det gör inte ont hela tiden.. och jag tror att det är en nerv som är i kläm.. eller om det är leden som gör ont..

För jag har märkt att min jävla ledvärk som jag får av Aromasinen gärna vandrar runt i kroppen.. innan var det knän och axlar.. nu är det vänster höft och höger handled… knepigt det där…

Så jag tror inte att det är metastaser.. eftersom jag inte har ont hela tiden och tiparolen gav ingen lindring… trist men sant.. för ledvärk finns inte mycket att göra har jag hört…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,