Tjohoo..

Tjohoo… Jag vann… jag blev månadens blogg inne hos Peter på Enbart

Lyckan strålar omkring mig… fan va gla jag är…

Nu har jag 150 kronor som Peter ska ge någonstans.. och jag har bestämt mig att de där pengarna ska sättas in på Barncancerfonden..
Och då på Davids insamling..

Detta är för att jag vill glädja David och att han ska komma upp i sitt mål han också..

Och nu kommer jag alltså att vara med i årets blogg hos Peter..

Jag är glad dubbelt för att jag vann… för det första vann jag.. och den andra saken är helt och hållet helt personlig.. och den är det bara jag som vet om.. varför jag är så glad….

Jublar och hoppar inga rundor…. men jublar gör jag…

Tack alla som har röstat på mig… ni är guld värda vet ni…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

12 svar

  1. YES YES YES…jag visste väl att du skulle vinna :)))))))

    Jättegrattis Pys!

    Kram

    Tackar..

    Det blir tydligen en tävling till.. och det är årets blogg… så ladda röstningsarmen..

    Kram Pys

  2. Kul!

    Grattis och jag håller tummarna för nästa tävling.
    =)

    Tackar..
    Du får gå in och rösta.. se till att maken din också gör det..

    Krma Pysis

  3. Åh Vad kul Pysan!
    Ja, då ska vi väl fortsätta rösta då…:))
    Kram

    Ja.. det blir nog i december eller så..
    Jag vet inte mycket mer..

    Kram Pys

  4. GRATTIS! Har röstat på dig, men jag vet inte om det var via enbart-bloggen. Har du nämnt nån mer i din blogg? Grattis i alla fall. Hoppas vi får höra vad det är du jublar åt.

    Krjamar

    essge

    Nä.. jag har bara nämnt den här i bloggen… och jag är ju glad att jag blev månadens blogg hos Enbart…
    Så glad…

    Kram Pys

  5. Grattis!

    Du var en värdig vinnare.
    Jättebra o snygg blogg.

    Kram Mette

    Tack för grattiset.. *rodnar lite*

    Kram Pys

  6. Ett stort grattis!

    Tackar..
    Ni har hjälpt till ju..
    Kram Pys

  7. Grattis, vad kul att du vann. Du skriver så bra så det är du verkligen värd.

    Kram Åsa.

    Tack Åsa..

    Jag är glad..
    Kram Pys

  8. DU ÄR EN VÄRDIG VINNARE!!!!!
    Grattis!
    Kram Barbro

    Oj.. vilka stora ord..
    Tack..
    *småmyser lite*
    Kram Pys

  9. Skriver gg som man gör på vissa bingosidor bara för att variera hälsningen!

    Ja.. och jag får niga och ta i hand denna gången..

    Kram Pys

  10. Grattis Pysan,
    det är du värd!

    Kram
    David (från bingen på KS)

    Tack vännen..
    Något jag kan göra för dig..?

    Kram Pys

  11. Hej Pys.
    Grattis det är du värd.
    Gläds på dina vägnar .

    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Tack så mycket..
    Det är ni som röstat som gjort att jag vann
    Kram Pysis

  12. Hej!!
    Du undrade ju varför jag inte komenterde dina inlägg? Nu gör jag det, och får passa på att gratta dig för att du van även denna tävling. Vet ju att du vunnit tidigare. Jag är ju inte så van i bloggvärlden, så det är nog därför du inte sett något från mig, men man kan ju alltid lära sig. Lycka till i framtiden!! //Anette

    Tack, nu blev jag glad..

    För det är så kul att se vilka det faktiskt är som läser min blogg.. och en liten kommentar lite då och då är bara roligt..
    Sporrar mig till att orka skriva..

    Du lär dig…
    Kram Pys

Lämna en kommentar