Min cykel

Visst är den fin…

Lite allt möjligt 016

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

En fredag

Så här kan det gå till hemma hos mig en fredag kväll…

Först äter vi något gott.. denna gången blev det Svenska kräftor som Den älskad makens faster har fiskat upp och kokat och den lagen som de ligger i går inte av för något smör i Småland..
Lite allt möjligt 001

Jag njuter på Den älskade makens balkong (fast detta gjorde vi inte igår) när det är fint väder.. igår satt vi nere hos mig..
Lite allt möjligt 003

Den älskade maken på hans balkong..
Lite allt möjligt 002

Och så då sonen.. som alltid ska göra till sig när kameran åker fram.. han kan inte se normal ut på kort överhuvudtaget.. (blir lite less, för han är så söt om han inte gör en massa grimaser och skit)..
Lite allt möjligt 004

Som jag sa.. han kan inte uppföra sig…
peruker 002

Fast det kan inte pappa heller…
peruker 003

Glad att det är lördag idag.. och att vi tar det betydligt lugnare..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Djurtur

Älgen och musen hade tur..

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,