Ytterligare en kändis

som har hållit tyst om sin cancer..

Och det är över 5 år sedan.. så hon räknas som frisk..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

En gammal vän..

Jag är lycklig..

För ett tag sedan fick jag en kommentar.. en kommentar från en vän som jag trodde jag för länge sedan förlorat… förlorat för alltid..

Så plötsligt så låg kommentaren där.. den där kommentaren som fick min hjärna att sätta igång.. ett liv återkom till mig… så nu är mail korrespondensen i full gång.. vi har så mycket som vi måste tala med varandra om.. hur livet är.. vad som har hänt under alla dessa år då vi inte har haft någon som helst kontakt.. och det är mycket som måste berättas.. det är ett halvt liv känns det som…

Vi har funnit varandra igen.. och jag är så lycklig.. och det är så skönt i hjärteroten att vi står där vi står idag.. att vi har hittat varandra igen.. och denna gången ska ingenting få komma emellan oss.. det känner jag… och jag tror mig veta att den andra personen är lika lycklig som jag är över att vi har funnit en väg tillbaka till varandra…

Livet ler.. och jag njuter av varenda minut…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,