Idag

mår jag faktiskt bra.. lite trött är jag.. men jag hade räknat med att må mycket värre…

Inget illamående och det är jag glad för..

Idag fick jag också min kallelse till Isotopavdelningen på sjukhuset. De skall röntga mitt skelett.. så nu börjar jakten på metastaser… På måndag är det dags.. fan.. och jag som hade ett möte..fick ringa och ställa in det.. blir att få ny tid för detta möte.. men allt fixar sig.. huvudsaken är att mina undersökningar kommer först… jag som trodde att jag skulle få vänta i veckor på detta….

Det kommer att ta halva dagen.. men jag har all tid i världen just nu.. passar på att göra lite med sonen också när vi ändå är där… och han skall också till tandläkaren på sjukhuset just den dagen.. så vi åker hela familjen…

Annars flyter det bra.. sonen är tilltalad om att mammas tutte mår dåligt och att mamma får stark medicin som antagligen gör att mamma tappar håret… i morse kom han och frågade varför jag inte hade tappat det än.. Ungar.. de är för goa…

Jag har också sagt till honom att de kommer att ta bort den sjuka tutten.. och det var ok för honom.. han är själv opererad och vet att man kan bli det… men det är en annan op. som han har gjort…

Nu skall jag gå och fortsätta här..