Sonen

.. kallar mig vindruva….

Den älskade maken kallar mig för Saturnus, när jag provade min Jungfrukrans.. (köpt på Hova Riddarvecka 2005)..

Den älskade maken tyckte att vi kunde färga den långhåriga katten vit.. och så kunde jag vara ärkeskrurken i James Bond..

Svärmor ville bjuda mig på en klubba.. – Kojak (om ni minns honom)

Svärfar tog mig för en fotbollsspelare.. – Kunde man vänta sig något annat från honom..

Till alla andra vill jag tala om en sak: Jag vet nu hur en potatis känner sig!!

Lär nog få fler glada skratt..

Ha det gött bloggvänner…

Före och efter

Denna bild är på mig före jag gick ut
fore-002.jpg

Denna bild på mig när jag kom hem

efter-001.jpg

Ha det gött nu alla bloggvänner

Det finns hopp för mig..

Läste idag på AB och jag tror på detta
Lär väl bli min behandling när cytostatika och operation är över…

Eftersom knölen jag har är hormonälskande så lär det bli tabletter för att inte få igång min hormonproduktion igen.. jag hoppas att jag får den här medicinen.. för den andra ger såna biverkningar att man nästan blir mer sjuk av den…

Fast det är ett tag dit.. innan jag börjar med den här behanlingen..

Ha det gott nu alla bloggvänner..