Jag orkar inte

.. sitta uppe och titta på fotbollen..

Jävla sjukdom.. varför just nu.. jag vill ju vara aktiv och titta på denna matchen.. men men.. jag får snällt gå och lägga mig.. för nu är jag så trött i kroppen att jag inte orkar sitta uppe mera…

Bläääääää, vilken sjukdom detta är.. jag vill se sverige göra mål.. jag vill se Henrik Larsson.. jag bara vill.. men jag ORKAR inte..

Jag blir frustrerad.. jag lägger en massa negativ energi på att jag inte orkar..

Nu tar jag en god bok och kryper ner i sängen tror jag….

Ha det gött

Sill och potatis

Hej alla…

Nu har vi tjuvstartat. Jag visste ju inte om jag kunde käka matjesill och potatis för cytostatikan.. men det gick jättebra.. mår inte illa.. HURRA.. vad glad jag är.. för att inte tala om hur glad den älskade maken är.. det betyder att jag kan käka detta på midsommarafton..

Jag är så glad att jag har fått beskedet.. ingen oro, ingen ångest.. ingen förbannad ovishet.. jag är så glad.. fast jag har fått cancer.. för nu vet jag ju.. jag vet hur mitt liv kommer att se ut och jag vet också att jag är på rätt väg..

I morgon skall jag ringa dottern..

Och kattungarna växer för varje dag som går.. roligt att se deras utveckling..

Som ni ser så mår jag bra..

Nu skall jag fortsätta… läsa bloggar och så…

Kram

Förmiddag

Har varit ute och gått en runda på torget idag.. det var skönt!

Handlade lite.. glömde hälften så det fick maken köpa nu när han hämtade sonen på dagis.

I morgon fyller stora tösen 15 år.. Himmel vad tiden går fort.. tyckte inte det var längesen hon låg i magen på mig.. men det är 15 år sen.. vad tiden går fort..

Trött nu.. skall gå och lägga mig en sväng…

Skall försöka äta sill och potatis idag.. träna inför midsommar.. så jag vet att jag kan käka det utan att må illa.. för någon illamående har jag inte haft.. och ändå testar jag allt konstigt jag kan… punchpraliner är smaskens..

Snusar går också bra.. har ju snusat sen jag var 19 och då är det svårt att sluta.. är inte så kvinnlig då jag kör med vanligt lössnus.. för det fanns inte påssnus när jag börja snusa.. så jag gillar inte ”färdiga prillor i tepåsar”…

Nu väntar sängen…

Ha en bra fortsättning på dagen…

God morgon

Blääääääääääää skrev jättelångt inlägg.. och så funka inte bloggen.. blir så sur…

Är trött idag men mår inte illa.. hoppas nu att jag kan få lov att må så här.. då kommer livet att flyta på bra…

Skall snart käka min frukost.. proviva och katrinplommon.. för magen är hård.. och det kunde den bli av cytostatikan.

Vakna vid halv sex i morse.. nytt rekord utan väckarklocka.. vakna till och med före maken.. vilket också är ett rekord..

Tänker nog gå och lägga mig om ett tag.. känner mig lite trött…

Allt detta för att knölen ska få.. jag hoppas att den snart är så liten så att den kan tass bort…

Har också börjat att tappa håret.. lite åt gången.. men det lossnar nu.. vet inte om jag ska raka bort det eller låta det falla av sig själv…

Den älskade maken tror att jag kommer att se jättecool ut utan hår.. mest bävar jag.. för då ser alla att jag är sjuk..

Nu ska jag käka.. måste få igång magen…

Ha det bra.. vi höres