God morgon

Blääääääääääää skrev jättelångt inlägg.. och så funka inte bloggen.. blir så sur…

Är trött idag men mår inte illa.. hoppas nu att jag kan få lov att må så här.. då kommer livet att flyta på bra…

Skall snart käka min frukost.. proviva och katrinplommon.. för magen är hård.. och det kunde den bli av cytostatikan.

Vakna vid halv sex i morse.. nytt rekord utan väckarklocka.. vakna till och med före maken.. vilket också är ett rekord..

Tänker nog gå och lägga mig om ett tag.. känner mig lite trött…

Allt detta för att knölen ska få.. jag hoppas att den snart är så liten så att den kan tass bort…

Har också börjat att tappa håret.. lite åt gången.. men det lossnar nu.. vet inte om jag ska raka bort det eller låta det falla av sig själv…

Den älskade maken tror att jag kommer att se jättecool ut utan hår.. mest bävar jag.. för då ser alla att jag är sjuk..

Nu ska jag käka.. måste få igång magen…

Ha det bra.. vi höres

Lämna en kommentar