Förmiddag

Har varit ute och gått en runda på torget idag.. det var skönt!

Handlade lite.. glömde hälften så det fick maken köpa nu när han hämtade sonen på dagis.

I morgon fyller stora tösen 15 år.. Himmel vad tiden går fort.. tyckte inte det var längesen hon låg i magen på mig.. men det är 15 år sen.. vad tiden går fort..

Trött nu.. skall gå och lägga mig en sväng…

Skall försöka äta sill och potatis idag.. träna inför midsommar.. så jag vet att jag kan käka det utan att må illa.. för någon illamående har jag inte haft.. och ändå testar jag allt konstigt jag kan… punchpraliner är smaskens..

Snusar går också bra.. har ju snusat sen jag var 19 och då är det svårt att sluta.. är inte så kvinnlig då jag kör med vanligt lössnus.. för det fanns inte påssnus när jag börja snusa.. så jag gillar inte ”färdiga prillor i tepåsar”…

Nu väntar sängen…

Ha en bra fortsättning på dagen…

Lämna en kommentar